MuscleMeat

Pussyweights opheffen

Bezoekers in dit topic

Geen behoefte aan atm. En als ik zou meedoen wil ik op tenminste 1e plek anders is het gewoon zielig, doen mss 5 man mee :|
En liefst dan nog een Vlaams record erbij. Is atm 215kg (squat) voor -74 en -83. Heb nog 2-3 jaar om dat te halen
Als je die ambitie hebt dan kun je beter al beginnen met competen...
 
Als je die ambitie hebt dan kun je beter al beginnen met competen...
Mwah neuh, zou gewoon leuk extraatje zijn. Wil dat t record als makkelijke rep voelt dan. M'n main goal is de sterkste van de gym zijn
 
Heb niet bijzonder veel verstand van powerliften maar afaik vertalen gym lifts zich niet altijd naar comp lifts. Gecalibreerde gewichten kunnen best nog wat verschil maken, al dan niet placebo omdat ze er intimiderend uit zien en daarnaast kan een wedstrijd aardig stressvol op de dag zelf zijn waardoor je iets minder in vorm bent. Zo'n dag duurt tot je laatste deadlift beurt ook aardig lang geloof ik, veel langer dan jij normaal in de gym zou staan. Een mockmeet is sowieso een goed idee denk ik, in een officiele setting dan dus met singlet en andere lifters/tijd intervallen.
 
Heb niet bijzonder veel verstand van powerliften maar afaik vertalen gym lifts zich niet altijd naar comp lifts. Gecalibreerde gewichten kunnen best nog wat verschil maken, al dan niet placebo omdat ze er intimiderend uit zien en daarnaast kan een wedstrijd aardig stressvol op de dag zelf zijn waardoor je iets minder in vorm bent. Zo'n dag duurt tot je laatste deadlift beurt ook aardig lang geloof ik, veel langer dan jij normaal in de gym zou staan. Een mockmeet is sowieso een goed idee denk ik, in een officiele setting dan dus met singlet en andere lifters/tijd intervallen.
Ja sws, die gewichten, bar, etc is allemaal brol bij mij. Ik reken -10-15kg ongeveer van gym tov wedstrijd. En in de gym heb ik mn spiegel, oortjes... scheelt ook allemaal.
 
Lol wat heb je daar aan.


Ik mag hopen dat het alleen lukt als je er echt voor gaat, en de nodige meetervaring opbouwt. Anders is het ook geen prestige.
Lol. Nee, wat heb je aan een wedstrijd doen dan. Wat heb je aan liefde. Wat heb je aan t leven. Wat heb je aan iets, alles is dom en stom en heeft geen nut.

Nee dat gaat ook lukken zonder ervoor te gaan. Ga gewoon spuitje zetten en niet meer trainen.
 
Beast
 
Ik zoek nieuwe kneesleeves want de mijne zijn helemaal naar de zak vanbinnen door aan te trekken. Suggesties? Sbd vind ik net wat te duur voor simpele neopreen stukken. Nu had ik die van strengthshop, mja als dat al kapot is na 1 jaar...

Uiteraard liefst IPF approved en hetgeen wat meest helpt
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik snap dat ze duur zijn, maar ik denk dat sbd toch een hele goede optie is. Of stoic sleeves, die zijn net wat goedkoper en schijnen ook erg goed te zijn.
 
Sterke man jij whau
 
Ik zoek nieuwe kneesleeves want de mijne zijn helemaal naar de zak vanbinnen door aan te trekken. Suggesties? Sbd vind ik net wat te duur voor simpele neopreen stukken. Nu had ik die van strengthshop, mja als dat al kapot is na 1 jaar...

Uiteraard liefst IPF approved en hetgeen wat meest helpt
SBD nemen man. Mijn ware te klein, had tijdelijk goedkope gebruikt. Toch weer een setje SBD gekocht.

Ga je geen spijt van krijgen
 
Sterke man jij whau
Ja he, maar lijk nog steeds een wielrenner met deze zwakke bench he
SBD nemen man. Mijn ware te klein, had tijdelijk goedkope gebruikt. Toch weer een setje SBD gekocht.

Ga je geen spijt van krijgen
Zal ik me maar bij gaan neerleggen dan.. Vanmiddag nog eens kijken welk kleurtje ik wil
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
heb mijn SBD kneesleeves nu ruim 6 jaar. Wat gebruikssporen hier en daar, maar nog lang niet aan vervanging toe. Denk nog wel makkelijk 2 jaar.
Boh ~10tje per jaar echt dure ding.

Ze zijn wel weer toe aan een rondje in de wasmachine.
 
heb mijn SBD kneesleeves nu ruim 6 jaar. Wat gebruikssporen hier en daar, maar nog lang niet aan vervanging toe. Denk nog wel makkelijk 2 jaar.
Boh ~10tje per jaar echt dure ding.

Ze zijn wel weer toe aan een rondje in de wasmachine.
Die sleeves kunnen inderdaad meuren als de neten....tijdig wasmachine rondje is geen overbodige luxe haha
 
Back
Naar boven