Fitness Seller

Piercing zit erin ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Speedy G.

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2002
Berichten
999
Waardering
0
De piecing zit erin (tepel) ...

Viel erug mee hoor, de pierster van dienst zei wel dat dit 1 van de pijnlijkste is ...

Ma hangt ook af van persoon tot persoon, en als BB'er kan je toch op je tanden bijten hé ;)

Pain gotta luv it ... :D

Greetz
 
Wel heb een digi cam, zal eens een pic maken en sturen naar de admin.

Zal wel voor morgen zijn ... :D

Greetz
 
De pic komt eraan hoor maar men stiefpa heeft hem nu ...
 
De piercing :p ?

Is idd. de pijnlijkste plek van je lichaam en je kan mij niet vertellen dat je het niet effe flink gevoeld hebt.. anywayz, veel fun ermee! mij bevalt die na 4 jaar ook nog steeds :)
 
Hebben jullie niet het verschijnsel dat je tepel (waar de piercing in zit) stukken groter is als die zonder piercing?
 
hou het de eerste weken in ieder geval goed schoon; echt met jodium enzo ook! anders kan het echt vet gaan ontsteken; heeft een kameraad van me ook gehad; echt zo'n ranzig grote puist eigenlijk...

maar verders wel gaaf; kikken veel vrouwtjes op ;)
 
Originally posted by beschuit
hou het de eerste weken in ieder geval goed schoon; echt met jodium enzo ook! anders kan het echt vet gaan ontsteken; heeft een kameraad van me ook gehad; echt zo'n ranzig grote puist eigenlijk...

maar verders wel gaaf; kikken veel vrouwtjes op ;)

Niks met jodium e.d. klooien, allemaal veel te agressief, zoals verteld 2-3 maal daags met uni cura zeep goed schoonmaken en dan insmeren met uierzalf..
 
waterstofperoxide is nog het beste . Die van mij is een keer bijna ingegroeid geweest toen ik aan het kuren was . Ik dacht eerst dat gyno begon op te spelen maar toen het erger werd merkte ik dat het alleen mijn linker tepel was. Ik ben naar de piercing shop terug gegaan en die zeiden dat ik maar net op tijd was anders hadden ze hem eruit kunnen snijden en dat was geen pretje geweest DUS PAS OP .
trouwens mijn tepel is inderdaad dikker dan die andere ik ben aan het denken om aan de andere kant ook een te laten zetten maar twijfel nog
 
Back
Naar boven