AndroidHealthClinic

Piercings (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

muscleboy

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
1.005
Waardering
1
Wat vinden jullie van piercings?
Ik heb vant weekend nummer 14 en 15 laten steken( in mijn onderlip , links en rechts):D
Voor het moment zitten er nog 8 van de 15 in mijn lichaam:
-Linkeroor ( oorschelp , tunnel)
-Rechteroor (tragus)
-Linkerwenkbrauw (horizontaal)
-Tong
-Onderlip (links en rechts)
-Tepel
 
wtf gaat het niet helemaal goed met je............. ;)
 
Ik heb ook een piercing gehad in m'n wenkbrauw, maar naarmate ik ouder werd vond ik het een beetje gay worden en had ik dat ding maar uitgedaan :o
 
Wel grappig,maar niets voor mij, behalve een wenkbrauw piercing misschien
 
ik heb wenkbrauw, tong en tepelpiercing
 
Navelpiercing en tongpiercing.. beide vind ik er niet heel veel meer aan maar vind het zonde om ze eruit te halen.. :o

Ja en in allebei mn oren 2 gaatjes maar dat vind ik geen piercings :D
 
haha iedereen zijn ding hoor begrijp me goed, maar niets voor mij iig
 
Ben er niet zo weg van.
Er was een tijdje dat ik het wel "stoer" vond bij sommige meiden ofzo... maar vind 't bij jongens eigenlijk maar niks.

Heb zelfs geen gaatjes in m'n oor, maar dat heeft niet zoveel met m'n piercing-"haat" te maken:p
 
Ik heb ook een piercing gehad in m'n wenkbrauw, maar naarmate ik ouder werd vond ik het een beetje gay worden en had ik dat ding maar uitgedaan :o

vond ik ook,ik heb ze dan ook uitgedaan.Vind het wel mooi staan bij n lekkere griet .
 
Kan bij een mooie meid sexy uitzien, maar ik hou het liever bij de inkt ;) .
 
ja een eikelpiercing















:jk:
nee ben niet zo van de piercings en tatoos, maar no offence verder. iedereen moet maar doen waar ie zich het lekkerste bij voelt.
 
Dat zijn heel veel piercings:D...als je iets drinkt, spuit het er dan ook aan alle kanten uit:p...
Ik had vroeger ook wel 125 oorbellen, maar vond het na een tijdje nogal marginaal:o dus heb ik heel die handel eruit gehaalt...
no piercings or tattoos for me;)...

Trouwens (iedereen doet wat ie wil, maar ) als je zo'n wenkbrauwpiercing laat steken is dat het eerste wat sneuvelt als je vecht, dus niet echt slim, lijkt mij:p;)
 
Nog even en je hebt een serieus probleem als je door de poortjes op schilphol wil..............:D

Mooi bij anderen maar niets voor mij. ;)
 
Laatst bewerkt:
Piercings en tattoo's vind ik machtig :D
Heb zelf 2 tattoo's, neuspiercing en zaterdag eentje in mijn tragus laten zetten. :)

Verder wil ik nog tepelpiercing en clit piercing en nog een tatoo :D
Het werkt verslavend zeker te weten :D
 
Piercings en tattoo's vind ik machtig :D
Heb zelf 2 tattoo's, neuspiercing en zaterdag eentje in mijn tragus laten zetten. :)

Verder wil ik nog tepelpiercing en clit piercing en nog een tatoo :D
Het werkt verslavend zeker te weten :D

Er zijn blijkbaar nog wat dingen die we hier niet weten over duckmans! Of moet ik zeggen: duckvrouws?
 
Er zijn blijkbaar nog wat dingen die we hier niet weten over duckmans! Of moet ik zeggen: duckvrouws?

Ja, en dan gaat ze het zitten editten! :mad: Bedankt hoor, heel m'n flauwe grap voor niets uit zitten typen.
 
Mmkey, foto's?
 
Back
Naar boven