MuscleMeat

Piercings (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb ook nog aan iedere kant 3 gaatjes.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neuspiercing :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tatoo 1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tatoo 2 :)
 
Piercing bij mannen vind ik erg Gay, piercing bij vrouwen is gewoon super geil.
Sindskort heeft mijn vrouwtje een clitpiercing laten zetten, echt top!!!
 
ik snap dat nie waarom vinde er zoveel manne piercings gay bij manne? ja ok een navelpiercing snap ik wel:P
 
Vind bij mannen oorringen zo 1980-1990. Dat kan nu echt niet meer.
Overige piercings bij mannen vind ik helemaal overbodig. Bij vrouwen (tot 25 jaar) piercing door de navel, eventueel neus. Verder niks.
 
Vind bij mannen oorringen zo 1980-1990. Dat kan nu echt niet meer..

Beter oorringen dan van die diamanten, brrrr...


Bij vrouwen vind ik het vaak ook niets. Ik knap zelfs af op vrouwen die een piercing door hun lip/bovenlip/kin/neus (soms muv ring, staat bij sommigen wel stoer). Ik weet niet wat het is, maar ik kan er vaak niet tegen als ik gaatjes zie. Ben ik de enige?? Ziet er soms zo vies uit (bloederig, vleezig, aangekoekt).
 
ik had tot voor kort een piercing door mijn onderlip, maar die heb ik er uit gedaan...
Heb er nu juist nog eentje zitten in mijn tong (vinden de wijven wel lekker hoor :p ) en ik heb een tunnel van 16mm in mijn linker oor...
 
ik had tot voor kort een piercing door mijn onderlip, maar die heb ik er uit gedaan...
Heb er nu juist nog eentje zitten in mijn tong (vinden de wijven wel lekker hoor :p ) en ik heb een tunnel van 16mm in mijn linker oor...

Ook niet mis , mijn tunnel is maar 6mm:mad:
 
tepelpiercing gehad, maar met ouder worden heb ik het ding er maar uitgedraaid!
 
Beter oorringen dan van die diamanten, brrrr...

:D hehehe...ja en dan zo'n matje in je nek en zo boos mogelijk kijken

En een armomtrek van 25cm! En flink getanned.

Idd zeg, loop je dan tof te zijn met je standaard k*tkop en je plasticen/glazen diamant :roflol:
Wat bezielt die lui toch...

Vind voor mannen ringetjes in oren nog wel gaan. Al het overige is al snel erg gay. Voor vrouwen ligt dat weer anders, maar zo'n knopje in de neus is ook weer zo woonwagenachtig.
 
Navelpiercing en tongpiercing.. beide vind ik er niet heel veel meer aan maar vind het zonde om ze eruit te halen.. :o

Vind tongpiercing wel geil hoor!! :kiss:
 
vind het vaak geen gezicht. Bij sommige staat het wel. Het enige wat ik mooi vind is een navel piercing bij sommige vrouwen. Een vrouw met een buikomvang van 140cm en dan een piercing vind ik nou niet echt een mooi uitzicht.
 
Gaaaaaaaaaf man ... ik had hem ook door mijn onderlip onder mijn onderlip mijn tepels zijn eruit nu .
Maar zodra ik weer boobs heb dan laat ik ze allebij weer piercen ...
mijn lip zijn zo ook uit , mijn mondlip ja .
Maar ik kan niet wachten om mijn tieties weer te doen...
 
Gaaaaaaaaaf man ... ik had hem ook door mijn onderlip onder mijn onderlip mijn tepels zijn eruit nu .
Maar zodra ik weer boobs heb dan laat ik ze allebij weer piercen ...
mijn lip zijn zo ook uit , mijn mondlip ja .
Maar ik kan niet wachten om mijn tieties weer te doen...

Yesssssssssss Mar, tepelpiercings (bij vrouwen) zijn zooooooooooo vreselijk geil. :D
 
Back
Naar boven