Fitness Seller

Pieter68' s log

Bezoekers in dit topic

Ik vraag ook altijd hoe lang ze nog moeten als een apparaat bezet is en als het nog even duurt zeg ik gewoon dat ik meedoe. Ik heb eigenlijk niet snel dat iemand daar nee op zegt.
Wat wil je ook als er een opgefokte tren baboon naast je staat

Ja, met de gozers/die-hards die er altijd zijn is dat geen probleem, vandaar dat ik ook samen met iemand gesquat heb, ondanks dat het steeds bar hoger/lager leggen, en gewichten op en af was
Maar deze jonge snaak bleef gewoon liggen op de leg press, was tussendoor meer met zijn gsm bezig, en ik had elke keer een 60à 80k moeten opleggen en afhalen, en had daar écht geen zin in...
 
Ja, met de gozers/die-hards die er altijd zijn is dat geen probleem, vandaar dat ik ook samen met iemand gesquat heb, ondanks dat het steeds bar hoger/lager leggen, en gewichten op en af was
Maar deze jonge snaak bleef gewoon liggen op de leg press, was tussendoor meer met zijn gsm bezig, en ik had elke keer een 60à 80k moeten opleggen en afhalen, en had daar écht geen zin in...
Dat vind ik ook bloedirritant. Heb wel eens gezegd of ze uitgeappt waren op het apparaat en toen dropen ze vrij snel af.
 
Qua afstand gaat het heel goed meevallen, ik kom van de trein en neem nu ook de wagen tot de gym, zal dus ongeveer hetzelfde blijven...
Alleen weet ik dus nog niet of er ook zoveel volk zal zijn op de momenten dat ik dus kan trainen, dat moet ik eens gaan bekijken...

Kom nu maar gewoon, ik ben daar ook vanaf deze week. Toch zeker voor 3-4maand. Gaan we deze winter eens knallen!!
 
Kom nu maar gewoon, ik ben daar ook vanaf deze week. Toch zeker voor 3-4maand. Gaan we deze winter eens knallen!!

'aight ! Let's do this :D
 
Kom nu maar gewoon, ik ben daar ook vanaf deze week. Toch zeker voor 3-4maand. Gaan we deze winter eens knallen!!
Win-win situatie. Kunnen jullie elkaar motiveren :)
 
Training woensdag 21/11

Naar de andere gym geweest, best wel old scool gevoel :) ... er hangen meerdere foto's van contests en posters van BB's oa der Arnold omhoog :thumb:

Even opwarmen op de fiets, een 6-tal minuten, daarna wat rond gelopen om alles eens te bekijken, ook tijdens de oefeningen was het soms zoeken wat waar kan, en hoe ik me moest organiseren...

SQ 4x6x72,5 (naar gaan vragen, de bar weegt 20k hier)

MP 4x5xbar+30 (een dunnere bar, geen idee van het gewicht)

RDL 4x6x80

Liggende L.curl 3x8x25 (voelde best zwaar aan)

EZ-bar curls 3x8x bar+10
ss 1-arm DB extens 3x8x8

En gedaan...
Viel mee, niet té veel volk en iedereen vriendelijk... Kreeg direct hulp als ik stond rond te kijken..
Heb van eigenaar ook vernomen dat ze gaan vernieuwen en uitbreiden...

More to come :wave:
 
Goed begin in de nieuwe gym!
Is altijd wel wennen, maar dat gaat snel vind ik persoonlijk :)
Hopelijk kun je hier je drive terugvinden!
 
Old school en niet stampens vol met Facebook jeugd, dat klinkt een stuk beter :thumb:
 
Vanavond samen knallen! Ik moet UB, jij ?
 
Naar huis gestuurd deze namiddag van het werk, daarnet bij de dokter geweest, en zit nu met bronchitis :(
Week antibiotica, rust en niet trainen :sad:
 
Bah, is het weer teruggekomen? Beterschap.
 
Godver wat balen man........pak je rust maar en ziek goed uit! sterkte man
 
Ja, het is echt mijn seizoen niet...
Doch nu is het duidelijk wat het is en medicijnen zullen wel helpen.
Deze namiddag ook een ct scan van de sinussen, en afspraak bij de nko, eens horen wat die er van denkt...
 
Even een update, voor de 2de keer een 2de week thuis gezet :(
Terug Medrol, cortisone, nemen en uitzieken...
Pffff :huilen:
 
Even een update, voor de 2de keer een 2de week thuis gezet :(
Terug Medrol, cortisone, nemen en uitzieken...
Pffff :huilen:
Snap je gevoel.. :( kut man.. Maar beter nu genoeg rust nemen want blijvende blessures of last wil je ook niet...

Het is bagger om verplicht thuis te moeten zitten... :sad:
Ik hoop dat het snel beter gaat.
Sterkte :kiss:
 
Het zit niet mee.... :(
 
Zoooo, na lange afwezigheid, terug eerste training gisteren gedaan...
Kort, en goed !
Terug naar commerciele gym gegaan, was weinig volk :D

SQ 5 x 60
5 x 62,5
5 x 65
5 x 67,5
MP 5 x 30
5 x 32,5
5 x 32,5
5 x 35
RDL 5 x 67,5
5 x 70
5 x 75
5 x 77,5
Klaar :wave:
 
Good that you're back! :thumb:
 
Dat is mooi. Had je lucht genoeg voor je training? :p
 
Back
Naar boven