XXL Nutrition

Pietkees, going for the win @ Enercup

Bezoekers in dit topic

Pietkees

Cool Novice
Lid geworden
27 mrt 2016
Berichten
122
Waardering
39
Lengte
1m76
Massa
102kg
Vetpercentage
9%
Hoi lieve mensen,

In oktober is de Enercup en na 8 jaar trainen vind ik het eens tijd worden voor een wedstrijd. Ik heb al 3 wedstrijdvoorbereidingen gedaan maar iedere keer heb ik afgehaakt in de laatste 2/3 weken om diverse redenen.

Ik begeleid mezelf, dus dat betekent dat ik me eigen voeding, training en roid schema maak. Hulp vind ik overbodig aangezien ik zelf graag beslis wat er gebeurd en ik niet hou van mensen die zeggen wat ik wel en niet moet doen.

In principe boeit me het hele wedstrijdgebeuren niet, ik doe het puur voor mezelf om te ervaren hoe het is. Als ik deze wedstrijd heb gedaan en in de top 3 beland zal ik de Iron Man ook nog mee pakken maar daarna zal ik geen wedstrijd meer doen. Ik heb geen ambities om een bodybuild sletje te worden die iedere wedstrijd afgaat en een hele instagram pagina up to date houd in de hoop een sponsor te vinden zodat ik voor iedere maand 50 euro aan supplementen krijg, joepie (not).

Enigste wat voor mij telt is de 1e plaats, alles lager dan dat ben ik niet tevreden mee.

Ik ben deze week begonnen met mijn blast:
Testosteron 1800mg
Boldenone 800mg
Turinabol 60mg
Hgh 7iu
T3 25mcg

Voeding is gebaseerd op IIFYM. Ik eet in principe alles (chocola, mcdonalds, pizza), zolang mijn verhoudingen op het einde van de dag maar kloppen.
+-6500 calorieen
350gr eiwit
875gr carbs
160gr vet

Huidige shape:
101kg
176cm
 
IMG-20160427-WA0007.jpg


IMG-20160427-WA0011.jpg


IMG-20160427-WA0013.jpg


IMG-20160427-WA0019.jpg

IMG-20160421-WA0031.jpeg
 
Pleister is back, IN
 
Goed pak massa man. Kzou je alleen geen 25 kg boven je lengte geven.. Goed dense dus dan!

Welke klasse wil je pakken?
 
Waarom eigenlijk 2/3 x gestopt net voor de wedstrijd? En verwacht je nu niet dan?
 
Haha, mooi die insta beschrijving ook.
Succes! In!
 
Goede gym. :D
 
Goeie inhammen al zeg :eek:

Verder wat jeeeweee ook zegt, zou je niet 25KG + je lengte geven, komt waarschijnlijk door je bouw en het feit dat je poten goed ontwikkeld zijn.

Succes :thumbs:
 
Best ouwe kop gekregen man :p
Succes met je prep!
 
Succes kabouter!

Welk merk hgh heb je?
 
Haha, mooi die insta beschrijving ook.
Succes! In!
Haha is toch zo. Word gek van al die fitgirls en fitboys die ieder merk taggen in de hoop dat ze erbij mogen horen.

Goede shape al, succes!
Thnx

Beste gym van Nederland, fact.

Goeie inhammen al zeg :eek:

Verder wat jeeeweee ook zegt, zou je niet 25KG + je lengte geven, komt waarschijnlijk door je bouw en het feit dat je poten goed ontwikkeld zijn.

Succes :thumbs:
Woog vanmorgen 102,5. Zal wel door de turinabol komen

Best ouwe kop gekregen man :p
Succes met je prep!
Iedereen schat me 30/35 jaar maar ben pas 25 jaartjes jong:cool:

Succes kabouter!

Welk merk hgh heb je?
Alley
 
Prima fysiek man, ziet er netjes uit, onder de 90 ga je niet redden denk ik zo je staat al best droog en als je nu nog massa gaat pakken word 90- wel lastig denk ik,
maar goed er zijn ergere problemen dan meer dan 90 kg droog te wegen :flexbiceps:
 
Prima fysiek man, ziet er netjes uit, onder de 90 ga je niet redden denk ik zo je staat al best droog en als je nu nog massa gaat pakken word 90- wel lastig denk ik,
maar goed er zijn ergere problemen dan meer dan 90 kg droog te wegen :flexbiceps:
Ik zal even kijken waar ik op uit kom inderdaad. En anders doe ik mee bij de zwaardere jongens
 
25 had ik je ook niet gegeven hoor ... :)
 
holy moses ouwe, jij brengt het wel naar een heel nieuw niveau:eek:

100 kg bij 1,76?

1800 ml boldenone?

6500 kcal? zwaar jaloers op je maat :D
 
holy moses ouwe, jij brengt het wel naar een heel nieuw niveau:eek:

100 kg bij 1,76?

1800 ml boldenone?

6500 kcal? zwaar jaloers op je maat :D

Ik zie nergens 1800ml boldenone staan haha. 800mg boldenone pak ik momenteel bro.
Dankjewel voor het compliment.

Zojuist klaar met trainen. Ik train op tijdstippen waarop het mij het beste uitkomt, alles behalve 's morgens want ik slaap graag uit:D

Borst en kuiten getraind met de volgende oefeningen:
1. Bench press
- warming up
- 100kg
- 100kg
- 110kg
- 120kg
- 100kg

2. Incline machine press
- 70kg
- 80kg
- 90kg
- 100kg
- 80kg

3. Incline dumbbell flyes
- 20kg
- 22kg
- 24kg
- 24kg
- 20kg

4. Standing calf raise
- 5 setjes met +-15/20 herhalingen

5. Seated calf raise
- 5 setjes met +-15/20 herhalingen

Post workout selfie en meal. Ik was vergeten te zeggen dat ik rijst wou ipv friet, dus heb de friet laten staan en zit nu aan de brinta om mijn carbs te halen. Fuck my life:janken:
5ciqsp.jpg


118zrzo.jpg
 
Back
Naar boven