MuscleMeat

pijn aan rechterkant rug

Bezoekers in dit topic

Jordaan

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
He, ik heb nu al een tijdje last aan de rechterkant van mijn onderrug tot en met mijn rechter schouderblad, gewoon de helft van mijn rug. Ik kan nu amper zitten en het doet al pijn. Mijn benen mag ik ook al niet meer trainen omdat ik een bult heb, maar gaat vanzelf over. Maar aan mijn rug, schouder heb ik echt veel meer pijn, het voelt ook alsof het vast zit.
Iemand die weet wat dit kan zijn?

Overbelast?
Rust eens even. Kijk wat effect dit geeft.

• Topic Starter Topic Starter
Dit wordt de tweede week dat ik ga rusten en het is alleen maar erger geworden

Hoi

De pijn is opgekomen in de gym, na wat setjes met een machine begon de pijn. En het is nu bijna 3 weken dat ik er last van heb, als ik loop voel ik niet echt iets. Maar als ik op mijn bed ga zitten met mijn rug tegen de muur of als ik op een stoel zit voel ik het. Ik heb er nooit last van gehad wel van mijn onderrug maar dat zit in de familie omdat vele erg lang zijn.
Nu zit ik bijv met mijn rug tegen de muur en ik voel het dan heel erg aan de bovenkant van mijn rug, aan de rechterkant. Maar als ik op een bureau stoel zit met een kussen en dan op de laptop dan voel ik de pijn veel minder.

Ik zou eens langs een dokter gaan, misschien heb je wel iets van een spier gescheurd.

Ik heb wel pech zeg, geen benen trainen, borst en rug. Het is net of god niet wil dat ik train. Er blijft niks meer over:( Op mijn been heb ik een bult die erg pijn doet maar veel tieners krijgen dat maar dus geen benen trainen. In mijn borst heb ik erge steken en die mag ik niet zwaar trainen. En als ik nu mijn rug train dan gaat het ech fout. Dan maar 3 keer per week armen en buikspieren trainen. Wordt ik een echte :sd:

Niet naar de dokter gaan!!! Maar naar de fysio! Hij kan je zeker weten beter helpen! En doe dat gewoon want hij zal je waarschijnlijk ook vertellen dat je lichtjes je geblesseerde spiergroepen moet trainen.

Terug
Naar boven