XXL Nutrition

pijn aanhechting rechter bicep/schouder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Heeya, :wazzup: ik heb nu een tijdje al als ik begin met trainen pijn in mijn aanhechting van mijn rechter bicep/schouder. :sob: Zit precies tussen met bicep en schouder. Het meeste pijn heb ik met borst, en met biceps helemaal niet. Als ik gewoon al lichtjes ee oefening doe dan kom die pijn gelijk naar voren maar als ik nie train heb ik nergens last van.

Herkent iemand dit probleem? :who:
Wat zou ik moeten doen dokter of niet?
ik denk toch dat de dokter zegt RUST RUST RUST!
MAar dat doe ik toch lekker niet, kan het niet uitstaan om paar weken niet te trainen. :moon: Borst doe ik nu rustig aan, niet banken en puure kracht. Met dumbbells heb ik nergers last van maar stang wel.

^ :lifter:
 
Originally posted by Elmar
Wat zou ik moeten doen dokter of niet?
ik denk toch dat de dokter zegt RUST RUST RUST!
MAar dat doe ik toch lekker niet, kan het niet uitstaan om paar weken niet te trainen. ^ :lifter: [/B]

Door trainen bij een blessure zal je spiermassa niet doen groeien, maar verslechten. Dus als het erg pijn doet zou ik zeker de dokter bezoeken. Als je zwaar traint bij een blessure zal de blessure enkel erger worden en de herstel langer en dus duurt het langer voordat je er weer echt tegen aan kunt gaan. BB is een combinatie van trainen/eten en rust en ieder onderdeel is van belang zie deze sticky van de admin
 
Klinkt als een pectoralis pees verrekking op het proces coracoideus.
Voor de zekerheid even laten testen op biceps pees of pectoralis pees of misschien zelfs teres major.

Als je toch te koppig bent om gewoon door te trainen: flyes/pec deck/cables crossovers pijnlijker? Dan overslaan of een kortere ROM. Dumbbell presses even laten liggen en meer barbell presses doen en kijken hoe dat gaat.
Lichte rekoefenignen tussendoor en trainen zonder pijn aub
 
Ik ken jouw probleem, en ik heb er zelf ook regelmatig last van. De enige remedie die ik daar tegen ken is inderdaad een week of 2 volledige rust, of een maandje heel licht trainen. Volgens mij is het een soort overbelasting, en die kunnen niet genezen zonder de nodige rust. Ik weet dat het heel *&% is voor je, maar het moet nu eenmaal.
 
Originally posted by bestoldschool
Klinkt als een pectoralis pees verrekking op het proces coracoideus.
Voor de zekerheid even laten testen op biceps pees of pectoralis pees of misschien zelfs teres major.

Als je toch te koppig bent om gewoon door te trainen: flyes/pec deck/cables crossovers pijnlijker? Dan overslaan of een kortere ROM. Dumbbell presses even laten liggen en meer barbell presses doen en kijken hoe dat gaat.
Lichte rekoefenignen tussendoor en trainen zonder pijn aub

Daarnaast kun je ook bromelaine gebruiken.
 
JA ik doe al heel rustig aan, ik train waar ik weet dat het gaat irriteren gewoon licht en 15 herhalingen. Als het echt pijn doet stop ik ook, maar k probeer meestal nog wel even wat te pakken. Maar tis idd ^#^#% maar rust is ook belangrijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erachter gekomen als ik gewoon 8 reps doe dat ik dan veel minder snel last krijg.
 
Back
Naar boven