AndroidHealthClinic

Pijn binnenkant been

Bezoekers in dit topic

TheNextNatty

Novice
Lid geworden
5 mrt 2023
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
64kg
Vetpercentage
10%
Hallo, ik ben al een tijdje bezig met trainen. Nu loop ik wel ergens tegen aan, elke keer als ik mijn benen getraind heb, heb ik daarna 2 dagen een rare pijn aan de binnenkant van mijn linkerbeen. Het is enkel bij bepaalde bewegingen. Ik kan de pijn niet goed beschrijven maar zelf had ik het idee alsof mijn slagader word uitgerokken of gekneld aangezien de pijn ongeveer op die plek zit en ook voelt als een soort draad dat pijn doet binnenin mijn been... Beetje rare uitleg mischien, maar ik maak me dus wel een beetje zorgen dat dit indd iets met de slag ader te maken heeft? Of is het gewoon een spier die er in de lengte naast loopt?

Alvast heel erg bedankt voor de reactie.
Mvg Row
 
Hallo! Het is moeilijk om zonder medisch onderzoek met zekerheid te zeggen wat de oorzaak van je pijn is. Het kan mogelijk een spier- of peesblessure zijn, of een probleem met de bloedtoevoer. Het beste is om langs te gaan bij een huisarts of fysiotherapeut om het te laten onderzoeken en om advies te krijgen over hoe je het beste verder kunt gaan met trainen. Het is belangrijk om blessures serieus te nemen en niet te negeren, omdat het kan leiden tot grotere problemen op lange termijn. Hopelijk vind je snel een oplossing en kun je zonder pijn verder trainen!
 
Back
Naar boven