MuscleMeat

Pijn boven in mijn rug!!!!

Bezoekers in dit topic

Oelala

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
10
Waardering
0
heey allemaal, ik heb sinds anderhalve week geleden pijn boven in mijn rug precies op zo'n bult(wervel:p ). Het doet pijn als ik erop druk maar ook als ik bijvoorbeeld stoot(slaan), dit is er volgens mij tijdens de fitness een keer ingeschoten( kan het me niet echt herinneren waneer enbij welke oefening). Weten jullie wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen?

(ik had maandag voor het laatst getraind en dinsdag had ik gekickbokst>na kickboks deed het weer meer pijn(had er voor de kickboks al bijna geen last meer van dus ook niet bij na gedacht dat ik mischien beter niet kon gaan)>toen rust genomen van dinsdag tot vrijdag en het deed toen steeds minder pijn> zaterdagochtend weer gaan trainen en het doet weer meer pijn.)
 
Doe oefeningen voor je rug die je rug flexibel maken.
Bv. Ga op je knieen en handen staan. Maak een bolle rug en in een rustige langzame soepele beweging maak je nu een holle rug, doe dit 5 min per dag

Als je squat en deadlift, zie dan dat je een goede uitvoering hebt
 
ok bedankt, ja squat en deadlift doe ik zowiezo nog niet fitness pas 2 maanden dus doe vooral nog apparaten zoals lat pulldown, kan het zijn dat ik die te zwaaar heb gedaan?? want dat had ik wel gedaan met de training waarbij het waarschijnlijk erin is geschoten
 
Back
Naar boven