MuscleMeat

pijn door vocht?

Bezoekers in dit topic

nee, een paar dagen op mindere intensiteit trainen, misschien zelfs helemaal niet trainen en bij geen verbetering naar de huisarts.

pijn moet niet genegeerd worden en zeker niet 1,2,3 met een geneesmiddel worden opgelost. ik weet dat dit het antwoord is wat je niet wilt horen, maar ik wil voorkomen dat jij dadelijk met een langslepende blessure gaat lopen

Thnx, was ook niet van plan vol gas te gaan, ff paar dagen rustig aan doen.. Pak deze week wel 2x benen :)
 
precies! het goed omgaan met mogelijke blessures en deze voorkomen is ook bodybuiling :) succes man!
 
Heb mijn kwetsure ook gekregen door een te hevige pomp! onderarm was niet meer te ontspannen en toen toch nog relax doorgetraind, mr heb het me erna beklaagd. paar dagen op een lichtere intensiteit getraind, enkel concentratie oefeningen. pijn was minder, maar nog niet weg. toen toch maar ff langs de dokter gepasseerd :) en biofenac gekregen, werd me aangeraden 2 per dag, nam 1 per dag en is perfect weg gegaan, ga wel niet gelijk een zot beginnen te trainen als je het nimmer voelt hé, rustig aan terug opbouwen.
succes!
 
Heb mijn kwetsure ook gekregen door een te hevige pomp! onderarm was niet meer te ontspannen en toen toch nog relax doorgetraind, mr heb het me erna beklaagd. paar dagen op een lichtere intensiteit getraind, enkel concentratie oefeningen. pijn was minder, maar nog niet weg. toen toch maar ff langs de dokter gepasseerd :) en biofenac gekregen, werd me aangeraden 2 per dag, nam 1 per dag en is perfect weg gegaan, ga wel niet gelijk een zot beginnen te trainen als je het nimmer voelt hé, rustig aan terug opbouwen.
succes!

Idd gewoon even op een laag pitje, anders kan ik dag zeggen tegen mn kuur.. Kijk het deze week even aan, even geen bovenlichaam pakken.. is het volgende week nog niet weg dan maar langs de huisarts..

Alleen jammer dat ik nog steeds niet weet wat het nou precies is :( Het is dus niet alleen mn schouder, ook mn (beide) armen.. Als ik nu met beide armen iets op til voel ik het ook aan de buitenkant van mn boven armen (aan ter hoogte van waar mn side delts beginnen)
 
Update:

Vanaf gister middag geen dbol meer geslikt, kijken of het daaraan lag, en heb al de hele dag geen pijn meer :S.. Ik laat het dus maar ff voor wat het is, rustig trainen, en gewoon geduldig afwachten tot de test en deca erin kicken :)
 
Back
Naar boven