AndroidHealthClinic

pijn door vocht? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2007
Berichten
2.678
Waardering
767
Lengte
1m75
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
hey!

Ff een vraagie.. Afgelopen zaterdag begonnen met dboll, test en deca, en werd zondag ochtend al wakker met pijn in mijn polsen/onderarmen.. Gister (maandag) de hele dag pijn aan mijn bovenarm (midden bicep, maar dan helemaal aan de buitenkant van mn arm).. Gister middag rug gaan trainen, begon met pullups, en het schoot meteen in mn schouders, had er zo'n last van dat ik moest stoppen met trainen..

Wat kan dit zijn? Pijn door vocht? Of zijn dit misschien mn aanhechtingen?
(Moet van de dbol komen, test en deca was eerste inject zaterdag)

Alvast bedankt!
 
hey man, kan je proberen iets beter te beschrijven wat voor soort pijn het is? hoe voelt de pijn?
 
Ook al last van gehad, komt wss van je gewrichten, pezen, zou ff een weekje biofenac innemen dan gaat dat wat over, mss glucosamine en goed je omega's innemen en veel drinken.
 
goede post Puma! aanvullend daarop zou ik willen adviseren om extra goed op te warmen de komende weken, ga eens tien minuten fietsen voor je training en kijk hoe het gaat. misschien iets minder intensief trainen de eerste 20 minuten etc. pijn is altijd een teken van je lichaam die je niet mag negeren.
 
hey man, kan je proberen iets beter te beschrijven wat voor soort pijn het is? hoe voelt de pijn?

Polsen vallen gelukkig al weer mee, schouders en zijkant armen niet.. Het is echt een 'diepe' pijn, de pijn zit diep, duwen op plekken doet ook geen pijn.. Maar zodra ik iets til voel ik het al!
 
ik gok op aanhechtingen cq pezen. kijk je moet het zo zien, als je je kuurtje start worden je spieren in raptempo substantieel sterker. Je pezen en je aanhechtingen echter blijven op het zelfde niveau. je kan je dus voorstellen dat voordat je het weet je je pezen en aanhechtingen overbelast. ik adviseer je de tips van puma en mij op te volgen en het nog eens een weekje aan te zien. Zeker niet negeren want blessures aan aanhechtingen en pezen kunnen je jarenlang ellende opleveren.

succes
 
Laatst bewerkt:
ik gok op aanhechtingen cq pezen. kijk je moet het zo zien, als je je kuurtje start worden je spieren in raptempo substantieel sterker. Je pezen en je aanhechtingen echter blijven op het zelfde niveau. je kan je dus voorstellen dat voordat je het weet je je pezen en aanhechtingen overbelast. ik adviseer je de tips van puma en mij op te volgen en het nog eens een weekje aan te zien. Zeker niet negeren want blessures aan aanhechtingen en pezen kunnen je jarenlang ellende opleveren.

succes

Thnx voor de tips!
Maar wat ik me dan wel afvraag: maandag was pas mn eerste training, de pijn begon zondag al, zonder inspanning..
 
M.i. kunnen je spieren nog niet substantieel sterker zijn geworden na enkele daagjes dianabol, ik zou het eerder gaan zoeken bij een ongewoon hevige pomp...
 
ik gok op aanhechtingen cq pezen. kijk je moet het zo zien, als je je kuurtje start worden je spieren in raptempo substantieel sterker. Je pezen en je aanhechtingen echter blijven op het zelfde niveau. je kan je dus voorstellen dat voordat je het weet je je pezen en aanhechtingen overbelast. ik adviseer je de tips van puma en mij op te volgen en het nog eens een weekje aan te zien. Zeker niet negeren want blessures aan aanhechtingen en pezen kunnen je jarenlang ellende opleveren.

succes

Thnx voor de tips!
Maar wat ik me dan wel afvraag: maandag was pas mn eerste training, de pijn begon zondag al, zonder inspanning..
 
Check je bloeddruk eens. Met zoveel aromatiserende middelen zal die wel skyhigh zijn. Niet last van veel hoofdpijn?
 
Check je bloeddruk eens. Met zoveel aromatiserende middelen zal die wel skyhigh zijn. Niet last van veel hoofdpijn?

Nee geen last van.. Wel heel erg warm, zweet me kapot!
 
Wat is je bloeddruk dan?
 
Check je bloeddruk eens. Met zoveel aromatiserende middelen zal die wel skyhigh zijn. Niet last van veel hoofdpijn?

Nee geen last van.. Wel heel erg warm, zweet me kapot!
 
Nee geen last van.. Wel heel erg warm, zweet me kapot!


waarom post jij steeds dubbel ???

OT. binnen 1 dag krijg je trouwens geen pees en aanhechting problemen van aas..die problemen had je daarvoor al.
 
waarom post jij steeds dubbel ???

OT. binnen 1 dag krijg je trouwens geen pees en aanhechting problemen van aas..die problemen had je daarvoor al.

Ben aant werk dus internet op mn telefoon, maar dat gaat niet echt soepel, haha!

Maar als het een pees/aanhechtings probleem is is dat mooi k*t, en vooral heel slecht getimed! Heb nog nooit ergens last van gehad, geen blessure, niets.. Dat het met vocht te maken heeft word dus door jullie al uitgesloten?
 
waarom post jij steeds dubbel ???

OT. binnen 1 dag krijg je trouwens geen pees en aanhechting problemen van aas..die problemen had je daarvoor al.

ben het met je eens dat de kans niet groot is, maar uitsluiten zou ik het zeker niet. ieder lichaam is anders man en gezien het risico op lange revalideren bij dit soort blessures mag je dit m.i. niet uitsluiten.
 
Groeipijntjes?

OT: ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn als je na 1 dag aas er al last van hebt. Zoals olddutch zegt het kan iets zijn dat je al had en dat door de dboll erger kwam.
 
dus nog een paar dagen aankijken, anders biofenac pakken? Of kan je daar beter niet aan beginnen?
 
nee, een paar dagen op mindere intensiteit trainen, misschien zelfs helemaal niet trainen en bij geen verbetering naar de huisarts.

pijn moet niet genegeerd worden en zeker niet 1,2,3 met een geneesmiddel worden opgelost. ik weet dat dit het antwoord is wat je niet wilt horen, maar ik wil voorkomen dat jij dadelijk met een langslepende blessure gaat lopen
 
Back
Naar boven