AndroidHealthClinic

pijn een dag na het zetten!

Bezoekers in dit topic

iron devoted

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2005
Berichten
9.722
Waardering
302
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
hallo,

ik zit nu in de 3e week van mn test e +deca kuur
ik zet 500mg test +200mg deca per week

ik doe het prcies zo als het op het forum staat omschreven
en de 1e en 2e week gingen perfect nergens last van.
nu na de 3e injectie (zelf ook al pijn deed) kan ik nauwelijks meer lopen.
er zit een groot hard stuk in mn rechterbil, en heb ook heel veel spier/gewrichtspijn!hoort dit zo of doe ik toch nog iets fout??

hoop dat jullie een ZINNIG antwoord kunnen geven

met vriendelijke groet Iron D.
 
sorry maat ... zal volgende keer voorzichtiger zijn ...:)
 
Ik heb het ook wel is gehad. Bij mij werkte het om de vloeistof eerst goed warm te maken.

Leg je spuit in gekookt water zodat je test/deca goed op temperatuur is. Of probeer langzamer te injecteren zodat de vloeistof zich beter kan verspreiden.

Hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
 
Ik heb het ook wel is gehad. Bij mij werkte het om de vloeistof eerst goed warm te maken.

Leg je spuit in gekookt water zodat je test/deca goed op temperatuur is. Of probeer langzamer te injecteren zodat de vloeistof zich beter kan verspreiden.

Hoop dat ik je hiermee geholpen heb.



Ik hoop niet dat je heel de spuit in heet water bedoeld want dan komt er zeker water in waardoor je vloeistof niet meer steriel is. Beter kun je nadat je de vloeistof in de spuit getrokken hebt onder de warme kraan houden een 30 tal sec. Schone naald erop , prikken, langzaam injectren en daarna goed masseren. Ik neem meestal ook een warme douche voor het injecteren, gaan je spieren van ontspannen.

Grtz
 
zeer traag injecteren, ik stop nu ook effe om de 0.3 ml anders loopik ook kreupel de dagen erna.
 
Ik hoop niet dat je heel de spuit in heet water bedoeld want dan komt er zeker water in waardoor je vloeistof niet meer steriel is. Beter kun je nadat je de vloeistof in de spuit getrokken hebt onder de warme kraan houden een 30 tal sec. Schone naald erop , prikken, langzaam injectren en daarna goed masseren. Ik neem meestal ook een warme douche voor het injecteren, gaan je spieren van ontspannen.

Grtz

Als je hem nou met de naald naar boven doet in het water en hem niet verder als bij de markering van 0.1 ML blijft die gewoon steriel hoor je moet hem alleen niet andersom erin doen dan komt er water bij de naald.
 
vriend van mij heeft dat ook voor gehad, oorzaak van hem was altijd op de zelfde plaats te steken waardoor er een hard bolletje in zijn bil kwam te zitten,
bolletje gaat wel vanzelf weg, regelmatig veranderen van plaats.
 
hey niet zo aanstellen dudes,gewoon door bijten ,je wilt toch groot en breed zijn,no pain no gain baby:D maar nu enkele tips voor de boys:
1: probeer tijdens je kuur van bil tot bil te wissellen,dus de ene bil en dan je andere bil dan heeft je bil spier de kans op te genezen
2:neem de fhön van je meisje en verwarm je spuitje nadat je de vloeistof d'r in hebt gezet
3probeer zo langzaam mogelijk te injecteren
4:masseer je bil na het zetten,of laat je masseren:D
nu moet het wel goed komen,succes bro's;)
 
Gewoon goed masseren.

Na injectie niet gaan lopen, maar eerst goed uit masseren.
Dan voel je nix meer. Succes.
 
Back
Naar boven