MuscleMeat

pijn gewrichten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb geen toegang tot de uitgebreide studie, post het deel waar het over gewrichtsvocht gaat. Zou ik lang dankbaar voor zijn, dit houdt mij al lange tijd bezig. Tot vandaag heb ik al veel claims gehoord van "het vocht in de gewrichten droogt op", geen enkele wetenschappelijke onderstaving.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 00:42 ----------


Zal is achter de full tex zoeken. Was om aan te tonen dat oestrogeen de vochtbalans reguleert.

Antidiuretic Hormone (Vasopressin)
[Link niet meer beschikbaar]

Estradiol attenuates the antidiuretic action of vasopressin in ovariectomized rats (weer eentje op ratten, meer studies nodig dus)

http://ajpregu.physiology.org/content/268/4/R951.short
 
Nee, werkt niet zonder voldoende oestrogeen. En tren is een moeilijk ding. Deze hecht sterk aan de progesteron receptor ook. Dus je ziet als er geen oestrogeen voldoende is dan helpt zelfs progesteron niet meer.

mogelijk

Dat een progestin zonder estrogeen de pijnreceptoren gevoeliger maakt is ook mijn theorie. Winny is ms progestin, en ms een anti-oestrogeen.

Problemen met tren only zijn nieuw en nog minder onderzocht.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 01:12 ----------

Zal er is achter zoeken. Was om aan te tonen dat oestrogeen de vochtbalans reguleert.

Antidiuretic Hormone (Vasopressin)
[Link niet meer beschikbaar]

Estradiol attenuates the antidiuretic action of vasopressin in ovariectomized rats
http://ajpregu.physiology.org/content/268/4/R951.short

Ken beide studies, gaan beiden nergens over gewrichtsvocht.

vasopressin komt via de nieren, en zou ik eerder relateren met het angiotensin2-systeem.

Ik zou zover niet zoeken. Ik zou echt eerder bij gluco-corticoiden zoeken.
 
Gewrichtsvocht valt ook onder vocht. Het is niet vergezocht de relatie tussen oestrogeen, vasopressin en vochtbalans. Zelfs heel duidelijk. Het is zo dat je moet zien naar de middelen en wat ze direct doen.

Deca is een sterk androgeen, maar ook een zeer sterk oestrogeen. Sterker oestrogeen doordat het niet alleen naar oestrogeen omzet maar het zelf nog eens is. Geen enkele andere AAS komt hier in de buurt van. En toevallig werken andere steroiden niet zo goed tegen gewrichtsklachten als deca.

Winstrol hecht zwak aan de androgeenreceptor en zet niet om naar oestrogeen. Gewrichtsklachten zijn bij deze het meest voorkomend. Het is zo dat het begint met krakende en schrapende gewrichten, wat wijst op onvoldoende vocht. Pijn is iets wat naderhand komt als er voldoende beschadiging is opgelopen.

Primobolan en anavar hechten sterk aan de androgeenreceptor en zetten niet om naar oestrogeen. Gewrichtsklachten komen minder voor bij deze, maar nog mogelijk dosisafhankelijk.

Trenbolone is zeer sterk androgeen, zet niet om naar oestrogeen, hecht zeer sterk aan de progesteronreceptor en vrij goed aan de glucocorticoidereceptor. Onderste is trenbolone.
mtren_androgeencel.gif
 
Laatst bewerkt:
Gewrichtsvocht valt ook onder vocht. Het is zo dat je moet zien naar de middelen en wat ze direct doen. Deca is een sterk androgeen, maar ook een zeer sterk oestrogeen. Sterker oestrogeen doordat het niet alleen naar oestrogeen omzet maar het zelf nog eens is. Geen enkele andere AAS komt hier in de buurt van. En toevallig werken andere steroiden niet zo goed tegen gewrichtsklachten als deca.

deca is net een matig androgeen, en zijn metabolieten ook. Daarom dat het net bij androgeen-gevoelige mensen zo populair is.

test + 5-alpha = DHT
19-nortesto + 5-alpha = DHN aka 19-nor + binding = verlies quasi al zijn androgene kracht.


Winstrol hecht zwak aan de androgeenreceptor en zet niet om naar oestrogeen. Gewrichtsklachten zijn bij deze het meest voorkomen.

Primobolan en anavar hechten sterk aan de androgeenreceptor. Gewrichtsklachten komen minder voor bij deze, maar nog mogelijk dosisafhankelijk.

primo en var: sterk is in de studies relatief. Ik zou eerder "vrijwel puur" zeggen. Dat gewrichtklachten minder voorkomen I agree.

Winny daarentegen, matige androgeen, , kan niet omzetten naar oestrogeen, 1 studie die zegt anti-progesteron. Andere studie zegt androgeen in... Wat was het ook weer?

Trenbolone is zeer sterk androgeen, zet niet om naar oestrogeen, hecht sterk aan de progesteron- en glucocorticoidereceptor. Onderste is trenbolone.
mtren_androgeencel.gif

I agree. Tren is een progestin, en bindt sterk aan de glucocorticoidreceptor. Net mijn punt. Het blokkeert cortisol aan de glucocorticoidreceptor. In hoeverre is het actief?
 
Laatst bewerkt:
Deca hecht sterk aan de androgeenreceptor hoor, maar zijn metaboliet is gewoon minder sterk dan DHT. Het is niet omdat het sterk hecht dat het sterke androgene bijwerkingen zoals DHT heeft. DHT is dan ook een zwakker anabool als testosteron, maar het hecht wel even sterk.

Winstrol zou dan niet aan glucocorticoidreceptor hechten. Het beinvloed wel cortisol gehalte, maar dat doen alle AAS.

De vraag is inderdaad hoe actief trenbolone is op de glucocorticoidreceptor.
 
Laatst bewerkt:
Tis een genot om jullie zo beide in dit topic bezig te zien.
Klasse!
 
Koop deze en je bent binnen de kortste keren van je polsproblemen af. Ik spreek uit ervaring.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]


nee,dit is niet wat ik zoek,dit is meer voor als je n blessure hebt , ik heb al polsbanden om aan te doen ,toch bedankt voor tip .

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 12:37 ----------

ik ga die gluco toch s proberen dan,lijkt de enige optie te zijn
 
Veel water drinken
 
nee,dit is niet wat ik zoek,dit is meer voor als je n blessure hebt , ik heb al polsbanden om aan te doen ,toch bedankt voor tip .

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 12:37 ----------

ik ga die gluco toch s proberen dan,lijkt de enige optie te zijn

Oke, ik heb een tijd geleden langdurige polsklachten gehad na proviron gebruik. Ging niet over met glucosamine, visolie of nsaids.
Met deze strap (met ingebouwde brace) waren mijn klachten na 2 weken verdwenen.
Maar als je al zoiets hebt, ja dan moet je het met iets anders proberen. Succes.
 
omega 3 en meriva curcumin (10-20x betere opname dan normale curcumin).
 
Back
Naar boven