Fitness Seller

pijn in achterhoofd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

insane85 zei:
Ik heb dit probleem volgens mij ook. Alleen bij mij zijn de steken vlak achter mn oog, t gebeurde ook tijdens een zware oefening t voelde alsof er een ader in mijn hoofd knapte ofzo, en dit terwijl ik net weekje met kuur begonnen ben..

ik heb de rest van het topic niet gelezen, maar hiermee moet je zeker wel oppassen.

bij een hersenbloeding kan je namelijk ook het gevoel hebben dat er een ader in je hoofd knapt...
 
Ja maar ik neem aan dat je na een hersenbloeding niet meer normaal kunt functioneren. Bj mij neemt het na het trainen langzaam af, maar zodra ik weer een oefening doe gaat het steken. erg vervelend
 
Heb het ook al gehad dat er iets "ploft" in je kop met een helse pijn achteraf.. Lijkt me eerder je spieren die je bloedtoevoer afsnijden dan hoge bloeddruk.. Ik kan me vergissen
 
All, sinds 5 dagen heb ik hier ook ontzettend veel last van. Zodra ik bankdruk/ borstspieren train krijg ik ontzettend veel pijn op mijn achterhoofd, waar je haargroei stopt. Alsof je geen zuurstof meer krijgt, en ongeveer voor 20 sec lang krijg je een bonkende hoofdpijn, en vervolgens kun je eigenlijk niks meer. na het trainen heb ik dan nog paar uur hoofdpijn.

Ik voel wel dat mijn spieren super vast / stijf zitten.ben bij therapeut geweest, wist ook niet hoe en wat ,maar moest zoveel m,ogelijk met mijn hoofd naar links rechts buigen.

Ik heb nu 2 dagen rust genomen, wil vandaag is weer heel rustig aandoen, hopelijk gaat het wat beter :(
 
All, sinds 5 dagen heb ik hier ook ontzettend veel last van. Zodra ik bankdruk/ borstspieren train krijg ik ontzettend veel pijn op mijn achterhoofd, waar je haargroei stopt. Alsof je geen zuurstof meer krijgt, en ongeveer voor 20 sec lang krijg je een bonkende hoofdpijn, en vervolgens kun je eigenlijk niks meer. na het trainen heb ik dan nog paar uur hoofdpijn.

Ik voel wel dat mijn spieren super vast / stijf zitten.ben bij therapeut geweest, wist ook niet hoe en wat ,maar moest zoveel m,ogelijk met mijn hoofd naar links rechts buigen.

Ik heb nu 2 dagen rust genomen, wil vandaag is weer heel rustig aandoen, hopelijk gaat het wat beter :(

Mja, geen zorgen maken, het komt frequent voor. Vreemd dat er wel geen "naam" voor is. Tracht op je ademhaling te letten en tracht het opspannen van je nekspieren te mijden. Bemerk je dat je het vooral krijgt bij trainen tot failure? Dat was bij mij het geval. Ook als ik te "pshyched" was, kwam het opdagen.
 
Ik heb dit probleem volgens mij ook. Alleen bij mij zijn de steken vlak achter mn oog, t gebeurde ook tijdens een zware oefening t voelde alsof er een ader in mijn hoofd knapte ofzo, en dit terwijl ik net weekje met kuur begonnen ben..

Ik heb het ook achter me oog, en dan eigenlijk altijd me rechteroog. Lijkt bij mij niet echt over te gaan of ik nou rust neem of niet, komt bijna altijd rond squat of deadlift.
 
waarschijnlijk te hoge bloeddruk door persadem, niet?
 
Back
Naar boven