Fitness Seller

Pijn in ballen

Bezoekers in dit topic

Hardcorehealth

Cool Novice
Lid geworden
19 apr 2020
Berichten
113
Waardering
206
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Elke keer als er ook maar iets van opwinding heeft plaatsgevonden krijg ik na verloop van tijd onvoorstelbaar zere ballen. Niet de normale blauwe ballen nadat je een uur hebt geneukt en niet bent klaargekomen, maar hele pijnlijke ballen, na het minste of geringste van opwinding.

Mijn vriendin hoeft bij wijze van spreke maar een foto van zichzelf in bikini te sturen, waarna onze vriend beneden korte tijd een lichte erectie heeft en daarna beginnen de problemen al, meestal niet eens gelijk, soms pas na 10 uur of iets dergelijks. Wat er gebeurd is dat mijn ballen, vooral de bijbal, heel hard worden en pijn gaan doen, daarnaast komen mijn zaadleiders als het ware tevoorschijn doordat mijn zak wat meer gaat hangen en ook dit doet ontzettend zeer. De pijn houdt uren aan en is na een nacht slapen weg. De volgende dag heb ik er de gehele dag geen last van, maar dan begint de pijn om 5 uur 's middags opeens weer op te spelen. Het vreemde is dus ook dat de pijn niet constant aanwezig is.

Het enige wat helpt is masturberen, het klaarkomen is pijnlijk, maar daarna zijn de klachten wel weg. Het punt is dat als het zo'n pijn doet het ontzettend klote is om te masturberen. Ik heb al geprobeerd een koude douche te nemen, een warme douche en mijn ballen te masseren, dit helpt allemaal niet. Sporten helpt wel, maar alleen tijdelijk.

Ter info: ik heb hier al langer last van, alleen is het momenteel erger. Heb er al eens naar laten kijken en het is gelukkig niets van teelbalkanker of iets dergelijks. Wel een keer geopereerd aan een liesbreuk toen ik jong was en later nog een keer aan een spermatocele.

Dit is niet iets wat ik normaal op een forum zou plaatsen, maar ik ben heel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft, want ik word echt niet goed van de pijn af en toe. Zijn er dingen tegen te doen en waar ligt dit aan? Is het bloed, sperma of is het de cremaster spier die zich niet ontspant?

Bedankt alvast!
 
Mijn vriendin hoeft bij wijze van spreke maar een foto van zichzelf in bikini te sturen, waarna onze vriend beneden korte tijd een lichte erectie heeft en daarna beginnen de problemen al,
Stuur deze even door, ik wil gerust testen of mij hetzelfde overkomt.
 
Stuur deze even door, ik wil gerust testen of mij hetzelfde overkomt.

Geen enkel bezwaar wat mij betreft, zal even toestemming vragen aan moeders de vrouw.
 
Ik ga hier iets geks zeggen maar ben jij al langs een dokter geweest?
 
Ik ga hier iets geks zeggen maar ben jij al langs een dokter geweest?

Ik ben een jaar geleden nog een keer onder een echo doorgeweest om te zien of er niets zat, omdat ik al eerder een spermatocele heb gehad. Heb toen deze problematiek niet uitgelegd, omdat ik er toen minder last van had dan nu.

Maar zoals ieder figuur met toegang tot het internet zet ook ik mijn klachten eerst online voor naar een dokter te gaan natuurlijk..... nee maar serieus, ik ga een afspraak inplannen, maar ben benieuwd of mensen hier meer van weten.
 
Back
Naar boven