MuscleMeat

Pijn in BorstBEEN!

Bezoekers in dit topic

frietbakker

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
31
Als ik dip heb ineens sinds de laatste 2 weken als ik zak nogal steken in mijn borstbeen, dus niet in mijn spieren. Nu is mijn vraag of het kwaad kan of dat er meer mensen zijn die het ook hebben? De sportschoolhouder zei dat het kwam omdat er spanning opkwam dan en dat het niet zoveel kwaad kan, maar het doet best wel pijn. Net of je een hartaanval hebt maar dan in je borstbeen (gelukkig). Ik hev verder mijn vorm niet echt veranderd behalve dan dat ik nu meer rechtop probeer te blijven tijdens de oefening ipv van voorover hellen. Dit is omdat ik zo meer mijn triceps wil aanspreken.....

Ik weet dat er andere oefeningen zijn die ik kan doen, maar ik wil gewoon weten of het kwaad kan en of het normaal is....

kan geen kwaad. heb het ook regelmatig, zelfs zo erg dat ik bijna geen adem kan halen. Komt gewoon door een iets verkeerde beweging denk ik of een te erge rek.

Ah oke even door de pijn door bijten dus? Maar het is echt raar, het is voor het eerst dat ik het voel...

heb t wel eens, komt voornamelijk bij zware rek oefeningen bijv dips of flyes

Wel , ik heb de ziekte van Scheuerman (zo noemt het denk ik) en dus men ene borstplaat staat een beetje naar voor gedraaid.
Na enkele maanden dippen (borst) was dit enorm verergerd en zelfs in die mate dat ik nu geen dips meer mag doen en ook nimeer kan vd pijn trouwens (borstbeen)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven