XXL Nutrition

Pijn in linkerkant onderrug na fout bij squatten

Bezoekers in dit topic

Basalt

Novice
Lid geworden
12 jan 2020
Berichten
28
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
89kg
Vetpercentage
19%
Hey allemaal,

Vrijdag een week geleden heb ik een enorme fout gemaakt tijdens het squatten. Tijdens het omhoog gaan van een rep verloor ik mijn evenwicht waardoor ik deels met mijn gebogen onderrug de stang omhoog heb moeten duwen. Ik kreeg hier direct last van, maar de pijn was slechts licht. De volgende dag werd dit aanzienlijk minder, de dag daarna voelde ik het nog amper. Echter, nadat ik op mijn werk een kratje had getild schoot het er weer in. Het gevolg was wederom lichte pijn die met de dag weer minder wordt maar die er nog altijd is. Het is een constante lichte pijn in het linkerdeel van mijn onderrug die erger wordt als ik mijn bovenlichaam draai en als ik iets voorover buig. Ook tijdens het draaien in mijn bed 's nacht voel ik dit. Ik kan alle dagelijkse dingen met gemak doen. Maar ik ben toch bang om weer te gaan squatten en deadliften omdat ik niet weer terug bij af wil zijn. Nu ben ik erg nieuwsgierig of iemand hier ervaring mee heeft, wat dit kan zijn en hoelang dit kan duren. Misschien dat jullie mij hier iets meer over kunnen vertellen.
 
Back
Naar boven