MuscleMeat

Pijn in linkerschouder door squatten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Berichten
3.660
Waardering
2.616
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Ik doe nu een aantal weken stronglifts 5x5 , en heb sinds een paar weken pijn in mijn linkerschouder.
Nu ben ik op zoek naar de reden uiteraard en ik denk dat het komt omdat ik na het squatten soms de safety
pins mis langs de linkerkant, waardoor ik de bar rechts er al op heb en links niet. Dan moet ik de bar terug omhoog duwen. Dit is ook de enige keer dat ik die pijn ineens keihard voel. Kan dit de reden zijn van mijn pijn?
Iemand anders nog ervaringen mee? Heb gemerkt dat ik langs links soms tijdens het squatten onbewust mijn elleboog naar voor kantel, kan dit de reden zijn dat de bar niet goed meer op mijn rug ligt waardoor ik de pins mis?
 
Misschien iets in je schouder dat geïrriteerd is, dat je vooral voelt als daar druk op komt (dus door de stang omhoog te duwen). Als je er veel last van hebt zou ik er even mee naar de fysio gaan.
 
Misschien iets in je schouder dat geïrriteerd is, dat je vooral voelt als daar druk op komt (dus door de stang omhoog te duwen). Als je er veel last van hebt zou ik er even mee naar de fysio gaan.
Heb een paar dagen gerust en dan training gefocusd op degelijk reracken en heb er nu geen last meer van. Oorzaak gevonden dus. Toch bedankt voor je reactie :).
 
Back
Naar boven