AndroidHealthClinic

Pijn in me bil na injecteren :)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hi,

Ik zit nu in de 3e week van m'n 1e kuurtje. Alles gaat lekker nu, ik ben sterker, voller en train gewoon weg lekkerder alleen...

... heb ik zeker 3 dagen pijn in mijn bil (boven/buitenkant) na het injecteren.


Het was al tegen me gezegd dat 't kon gebeuren, maar dat je er bijv. gewoon niet fatsoenlijk mee kan uitstappen had ik niet verwacht. Dat was zojuist 't geval dus... :(

Elke zondagavond injecteer ik dus. 2ml per bil deze en volgende week dus.

Iemand enig idee hoe dit komt en of het te voorkomen is?

Tnx!


Kuur:
week 1, 2, 5 en 6: 1ml Deca, en 1ml Primo
week 3 en 4 : 2ml Deca en 2ml Primo
 
kan zijn dat jete snel spuit waardoor er teveel druk op komt,het kan ook dat de vloeistof koud is,of je spant je spier aan..

greets
 
je spuit iets in je weefsel.. je lichaam moet ruimte maken er komt dus druk op te staan.. tegelijke tijd beschadig je dat weefsel door de spuit en eventueel te snel spuiten.. de alcohol in je preparaat kan ook prikken.. dus.. :p
 
goed masseren na het injecteren.. kan al veel schelen, zeggen ze ;)
 
De vloeistof is igg al op kamertemp.

Misschien dat ik onbewust toch teveel aanspan en/of te snel injecteer. Ik zal er zondag dan wel langer over doen.

En masseren doe ik al, maar is 1 minuutje genoeg? Of moet m'n vriendin er een hele massage van een kwartier van maken? :)
 
Originally posted by Champ
goed masseren na het injecteren.. kan al veel schelen, zeggen ze ;)

Juist niet masseren, hierdoor beschadig je juist meer spierweefsel( komt uit een medisch boek en ook al gehoord van een maat van mij die medisch is)

Rustig leeg drukken en een beetje last hebben is normaal. je rekt je spier op en je prikt erin. Ik weet niet of de deca van IP komt? IP spullen geven meer last dan orgineel spul
 
Rustig en niet masseren dus?

DEca is van Norma trouwens...
 
Een beetje pijn is normaal, net voor slapen doen dan hoef je niet meer te lopen.
 
je kunt beter s'ochtends spuiten dan beweeg je de spier vakler wat de opname ten goede komt en dus de pijn verminderd de dag erna
 
Warm washandje of handdoek help ook altijd
 
Originally posted by karperblues
je kunt beter s'ochtends spuiten dan beweeg je de spier vakler wat de opname ten goede komt en dus de pijn verminderd de dag erna
Wat ik gehoord heb loop je dna de hele dag juist slecht en tijdens de slaap ontspannen alle spieren waardoor het rustig word opgenomen.
 
Originally posted by MrJ
Hi,

Ik zit nu in de 3e week van m'n 1e kuurtje. Alles gaat lekker nu, ik ben sterker, voller en train gewoon weg lekkerder alleen...

... heb ik zeker 3 dagen pijn in mijn bil (boven/buitenkant) na het injecteren.


Het was al tegen me gezegd dat 't kon gebeuren, maar dat je er bijv. gewoon niet fatsoenlijk mee kan uitstappen had ik niet verwacht. Dat was zojuist 't geval dus... :(

Elke zondagavond injecteer ik dus. 2ml per bil deze en volgende week dus.

Iemand enig idee hoe dit komt en of het te voorkomen is?

Tnx!


Kuur:
week 1, 2, 5 en 6: 1ml Deca, en 1ml Primo
week 3 en 4 : 2ml Deca en 2ml Primo

Al eens aan gedacht of je wel de volledige lengte van je naald gebruikt? Welke naald gebruik je? En spuit niet altijd op exact dezelfde plaats. Alhoewel je maar een keer per week die bil gebruikt zou dit geen probleem mogen geven.

Zwarte markt producten kunnen ook problemen geven: welke olie?, steriel?, .....
 
Uit ervaring heb ik geleerd, dat je:

de spier zeker niet mag aanspannen

niet te lang mag treuzelen als je de spier binnengaat, de naald vlot naar binnen steken

niet te snel de vloeistof mag inspuiten

na de prik 5 minuten de spier masseren
 
Laatst bewerkt:
sàvond geen tren zetten ik kan dan niet meer slapen .

heb overal zin in behalve slapen ;-)
 
Ben het met Geoffke eens op de laatste zin na dan, pak ipv te masseren een warmtepack en wikkel die in een handdoek. Geeft ook een goede doorbloeding maar je zit niet op het spierweefsel te drukken.
 
Originally posted by SQUAT


Al eens aan gedacht of je wel de volledige lengte van je naald gebruikt? Welke naald gebruik je? En spuit niet altijd op exact dezelfde plaats. Alhoewel je maar een keer per week die bil gebruikt zou dit geen probleem mogen geven.

Zwarte markt producten kunnen ook problemen geven: welke olie?, steriel?, .....

Yep, bijna volledige lengte.

De naalddikte weet ik niet precies uit m'n hoofd, hij is erg dun iig.

Afaik zijn dit wel goed producten, heb alleen dus last van de primo ben ik achter gekomen, maar dat wordt met de week minder. Kennelijk is er toch een gewenning nodig. :)


Originally posted by Geoffke
Uit ervaring heb ik geleerd, dat je:

de spier zeker niet mag aanspannen

niet te lang mag treuzelen als je de spier binnengaat, de naald vlot naar binnen steken

niet te snel de vloeistof mag inspuiten

na de prik 5 minuten de spier masseren


Lekker ontspannen laten ja

Nee, hup erin! :)

Dat kan dus misschien iets langzamer

masseren, warmte of direct gaan slapen zijn m'n keuzes dus. Een kwestie van proberen dus en kijken wat voor mij het beste werkt.


Originally posted by Diver2000
Ben het met Geoffke eens op de laatste zin na dan, pak ipv te masseren een warmtepack en wikkel die in een handdoek. Geeft ook een goede doorbloeding maar je zit niet op het spierweefsel te drukken.

Ok, tnx. Zal dat zondag dan maar eens proberen.
 
Originally posted by MrJ


Yep, bijna volledige lengte.

De naalddikte weet ik niet precies uit m'n hoofd, hij is erg dun iig.

Afaik zijn dit wel goed producten, heb alleen dus last van de primo ben ik achter gekomen, maar dat wordt met de week minder. Kennelijk is er toch een gewenning nodig. :)





Lekker ontspannen laten ja

Nee, hup erin! :)

Dat kan dus misschien iets langzamer

masseren, warmte of direct gaan slapen zijn m'n keuzes dus. Een kwestie van proberen dus en kijken wat voor mij het beste werkt.




Ok, tnx. Zal dat zondag dan maar eens proberen.

oh, heb ik geleed dat als ik 's avonds laat testo's prik, ik een paar uur later midden in nacht zwetend wakker word...
En dat ik zo veel energie heb dat ik niet meer kan slapen.

Als ik eenpaar uur na een injectie ga trainen in mijn gym, dan moet ik die na 20 minuten verlaten.
Ik word bijna gek omdat ik denk dat mensen me aanstaren, en dan word ik zo aggressief dat ik buiten moet gaan... anders gebeuren er ongelukken...
Klinkt vreemd hé, maar zo is het.
 
Ieder reageert er anders op denk ik.

Maar slaap problemen heb ik er niet mee denk ik. Zeker niet met een theelepeltje GABA voor het slapen. :)
 
ik slaap zowieso klote in me kuur ongeacht wanneer ik spuit
 
Wel eens GABA gebruikt (Dorian Yates suppl.)?

Krikt je GH en je test. op, bovendien zorgt 't voor een snellere en diepere nachtrust.
 
Back
Naar boven