Fitness Seller

pijn in mijn poot

Bezoekers in dit topic

oldy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Gister voor het eerst test prop gezet (50mg) van GS in mijn rechterbovenbeen als beschreven op spotinjections.com. Ga dit 3 weken ED zetten als frontload. Ben een uurtje later mijn rug/tri gaan trainen.

De hele dag al flinke last van mijn rechterbovenbeen. Op zich nog niet zo erg, alleen vanavond wil ik mijn benen trainen (na het zetten van weer 50mg in de andere been).

1. is het normaal dat je er zo'n last van hebt? Nooit echt last gehad van injecties in mijn kont.

2. Hoelang houd zoiets meestal aan? Als de pijn morgen nog zo erg is en dan ook nog in de andere been, dan wordt lopen echt problematisch!

3. Komt dit wellicht door de benzylalcohol?

Bedankt alvast :thumb:

1. Ja komt regelmatig voor.. heb je meestal maar een paar keer last van.

2. 3 dagen is normaal, 4 dagen kan ook wel. Maar na 3 dagen kan je je benen zeker wel trainen, de kans is groot dat na de been training je er geen last meer van heb.

3. een van de oorzaken kan de alcohol zijn.. Maar ja je lichaam krijgt ineens iets raar daar binnen.. dus gaat toch ff een kijkje nemen.

3-4 dgn is wel klote. Wilde vanavond in mijn andere been prikken, maar dat zou betekenen dat ik morgen echt met een rollator door het kantoor moet lopen :)

Wel, no pain no gain!

Heb het ook wel gehad. M'n beenspieren zijn erg hard, waardoor ik zeker niet in m'n quads prik. M'n biceps en glutes zijn dan de pineut, voel ik weinig van. Hoewel, biceps was de eerste keer ook 4 dagen stijf :D

hee, bij mijn afgelopen kuur had ik echt heel erg last van de plek waar ik prikte(been kuit kont) ... de pijn duurde ongeveer 3-4 dagen en na 2 weken had ik helemaal geen pijn meer als ik ging injecteren...lijkt wel of je eraan gewend raakt..
latr

van mijn kont weet ik dat je er aan went. Een 2e prik in de zelfde spier voel je amper meer. Ook bij een volgende kuur is het minder erg. Had bijv de dag ervoor 110mg prop (500mg sust+50mg prop) in mijn kont gezet en weining last van gehad.

Gisteravond, exact 24 uur na de injectie in de quad, was de pijn enorm, misselijk ervan, en kon amper nog staan. Toch gaan trainen (niet de benen!), en vandaag is het zo goed als voorbij. Heb besloten om pas dit weekend het andere been te nemen, komt wat beter uit. Eerst nog maar 2 billetjes doen.

Leerzame ervaring weer :)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven