Fitness Seller

pijn in onderbuik bij het schijten.

Bezoekers in dit topic

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Waardering
358
ik wist niet goed waar ik dit precies moest neerzetten.
bij blesures of voeding.

ik heb de laatste tijd, als ik sochtends ontwaak, en dan naar de pot ga om te schijten, dat ik dan hevige pijn in mijn onderbuik krijg, als de drol op het punt staat eruit te floepen.
als de drol er ook eenmaal eruit is, heb ik ook nergens meer last van.

eerst d8 ik van, miss een te volle buik van al dat eten, dus ga ik die avond voor het slapen gaan schijten...
nou dat heeft dus niet geholpen, want die volgende ochtend moest ik weer..

ik vroeg me af, of er hier meer mensen 'ervaring' mee hebben...

gwn nietmeer schijten uhm neen misschien wat gedroogde pruimen vreten savonds zodat et sochtends beter schuift?

Misschien geirriteerde darmen . Last van diarree ?

ontopic,

eet je de laatste tijd dingen die je anders mischieen niet eet.. mischien nieuwe supplementen ? anderes creatin etc..... ??
evtl allergisch op bepaalde voeding ...

APPENDIX

Dat is het uiteinde van uw darmen aan de onderbuik zoals velen weten.
Ik heb er (naar alle waarschijnlijkheid) ook last van. Binnekort ga ik onder de scan.

Als ik een drukkende beweging maak zoals in de gym of op de pot voel ik pij & in de dag heb ik er lichte steken.

ik denk dat het bij u hetzelfde probleem kan zijn?

-> iemand enig idee hoe je aan die stekende pijn vd appendix geraakt & wat er aan te doen valt

Ik heb er al maanden last van en eet redelijk 'normaal' (kip, pasta, tonijn, the usuaal BB food)

grt

Klinkt alsof je slijmwand/vlies van de endeldarm is geirriteerd. Waarschijnlijk gaat het vanzelf over. Je kunt een paar dagen wat laxerends eten waardoor je ontlasting niet zo hard is(mocht dat zo zijn) en je slijnwand/vlies zal zich herstellen. Je kunt natuurlijk ook altijd je huisarts even bellen met deze vraag dan weet je het zeker

APPENDIX

Dat is het uiteinde van uw darmen aan de onderbuik zoals velen weten.
Ik heb er (naar alle waarschijnlijkheid) ook last van. Binnekort ga ik onder de scan.

Als ik een drukkende beweging maak zoals in de gym of op de pot voel ik pij & in de dag heb ik er lichte steken.

ik denk dat het bij u hetzelfde probleem kan zijn?

-> iemand enig idee hoe je aan die stekende pijn vd appendix geraakt & wat er aan te doen valt

Ik heb er al maanden last van en eet redelijk 'normaal' (kip, pasta, tonijn, the usuaal BB food)

grt

eeh nee.
heb geen last van steken ow whatever.

het is gewoon een 'te-grote-drol'. gewoon ff doordrukken. heb ik ook gehad vroeger. zal volgens mij niet aan een volle buik liggen. bij mij ging dat over na enkele dagen. reden: onbekend.

Niet vlak voor het slapen gaan eten
als ik dat doe heb ik er ok beetje last van

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven