XXL Nutrition

Pijn in rechterbeen vanuit bil naar enkel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

goestavo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.002
Waardering
1.470
Lengte
1m88
Massa
80kg
Aangezien ik hier altijd goed geholpen word hoop ik echt dat iemand me kan helpen.

Ik ben al bij de huisarts geweest en krijg vrijdag een mri scan.

Ik heb een hele lange tijd last van me onderrug gehad maar de pijn is nu ook overgegaan naar me rechterbeen

Ik heb pijn in de zijkant van me bil en dit straalt uit naar achterkant bovenbeen, kuit en bovenkant enkel.
Ik heb heel erg pijn met zitten, en liggen op die kant.
Lopen en fietsen deed in het begin geen pijn maar begin hier nu ook last bij te krijgen, enige keer dat het geen pijn doet is als ik op me rug in me bed lig

Onderhand word ik er erg chagrijnig van.

Ik wilde graag weten of iemand dit herkent en of ik dit zelf een beetje kan verminderen door cardio/oefeningen te doen in sportschool of dat ik het beter helemaal kan laten rusten.

Bedankt alvast
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als een inklemming van de zenuw. Even langs de manueel therapeut, die kan daar heel veel mee.

Tip: maximaal 15 minuten in een houding staan/liggen/zitten. Daarna een stukje gaan lopen (om te kopieeëren of koffie te halen). Verder zou ik de oefeningen waarbij je je core gebruikt even laten zitten.
 
Klinkt als bij mij, hernia dus. Maar je krijgt morgen een mri scan dus dan zul je het wel zien. Zelf heb ik er denk ik een jaar mee rondgelopen, periodes rust, periodes gewoon trainen, fysio enz. maar niks hielp. Toen laten opereren, maanden moeten herstellen en nu zo goed als pijnvrij. Heb wel moeite met een gebukte houding staan of lang moeten staan bij een concert bijvoorbeeld, maar kan wel fatsoenlijk trainen.