XXL Nutrition

Pijn injecteren

Bezoekers in dit topic

kracht12

Novice
Lid geworden
6 aug 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Ik ben nu in me derde week test en bold kuur met winny tabs.
Heb allebei de kanten een harde bult zitten.
Je ziet ze niet echt maar voelt ze wel
Rechts is van afgelopen maandag en links van vorige week donderdag nou werd links eerst minder maar is gister weer groter geworden.
Het is ook een heel klein beetje rood
Moet vandaag nou eigenlijk ook weer injecteren is dit verstandig?
Of is het nodig om naar de arts te gaan of nog even afwachten.
Heb waarschijnlijk ook den te korte naald gebruikt.

ik doe maandag 1ml test 2ml bold
En doe donderdag 1ml test en 1 ml bold

iemand die mij hier meer over kan informeren en misschien tips.
 
Laatst bewerkt:
ik ken het,
heb t ook mee gemaakt.
enigste wat ik eraan deed,
rustiger op gemakje injecteren .goed de olie in de hand opwarmen (lichaams.temp)

ik gebruik blauwe naald en voor de apothekers primo de zwarte naald ..

je kan ook de 1.5bold zetten 2x ipv van 2 en 1 ml.

oja rood wil zeggen geïrriteerd /ontstoken.. paracetamol helpt ook wel eens. en warme douche erop en ik masseerde de plek lichtjes.

eris een stickie op t forum over injecteren FF zoeken

succes
 
Zolang er geen abscess te zien valt, zou ik me niet heel erg druk maken. Ik ben sinds kort weer quads gaan injecteren en al 2 dagen last ervan(injectie site is rood+ warm etc). Het begint nu weg te trekken.

Als je koorts begint te krijgen of het begint enorm pijn/te jeuken zou ik wel even een arts raadplegen.

 
Okee heel erg bedank.
zou het in de gaten houden had me temperatuur ook vandaag even gemeten en zat op 37 graden dus dat is nog prima.
maar is het verstandig om dan vandaag te injecteren of even een dagje over slaan?
 
Okee heel erg bedank.
zou het in de gaten houden had me temperatuur ook vandaag even gemeten en zat op 37 graden dus dat is nog prima.
maar is het verstandig om dan vandaag te injecteren of even een dagje over slaan?
Ik zou gewoon die plek gewoon even met rust laten en gewoon een andere plek injecteren. Dat gaat geen verschil maken.

Wellicht dat je het kunt koelen en een pijnstiller kunt nemen als je er erg last van hebt. Maar zo te horen valt het allemaal wel mee.
 
Ibuprofen.
 
Back
Naar boven