XXL Nutrition

Pijn na been injectie

Bezoekers in dit topic

Vi-jay

Novice
Lid geworden
10 apr 2019
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
85kg
Wie heeft er ervaringen met been injecties.?
Ik ben net begonnen aan me tweede kuur maar deze keer op de rechterbeen op de standaard plek voor intramusculair injecties.
De eerste dag van de spuit geen probleem alles werkt prima.
Dag 2 begin al mank te lopen rechter bovenbeen is wat dikker.
Dag 3 ik kom me bed niet uit teveel pijn en kan me rechter been amper bewegen ik meld me ziek.
Wat heb ik genomen 2ml tes en 2ml tren (enanthate).
Ik weet niet of dit normaal is maar ik zeg nu tegen iedereen dat ik me been gestoten heb, heeft iemand dit meegemaakt.?
 
Had het ook met mijn eerste inject, liep ook mank voor een paar dagen maar was niet zo erg dat ik niet naar school kon.
Je kon wel duidelijk merken dat ik mank liep tho:P gaf hetzelfde excuus haha
 
begrijp ik het goed dat je voor het eerst in je rechterbeen injecteert en er meteen 4 ml in jast?
 
Had het ook met mijn eerste inject, liep ook mank voor een paar dagen maar was niet zo erg dat ik niet naar school kon.
Je kon wel duidelijk merken dat ik mank liep tho:P gaf hetzelfde excuus haha

Oke En had je elke keer deze pijn en wat had je erin gezet?
 
begrijp ik het goed dat je voor het eerst in je rechterbeen injecteert en er meteen 4 ml in jast?

Ja dat klopt het is niet me eerste kuur daarvoor in me billen maar kon gewoon nog aardig functioneren maar nu in me been ik denk dat ik op krukken moet gaan lopen..
 
Oke En had je elke keer deze pijn en wat had je erin gezet?

Ik zette alleen 2 ml test.
Eerste paar injects wel last gehad ja maar werd elke inject minder
 
Ik neem aan dat je steeds afwisselt van been.
En injecteerde je 1x per week?
Na hoeveel injects had je geen napijn meer?
Ik zit echt te denken man ik kan me niet 12weken lang elke week 2dagen ziekmelden en 12weken lang smoesen verzinnen dat ik me been heb gestoten...
 
Ik neem aan dat je steeds afwisselt van been.
En injecteerde je 1x per week?
Na hoeveel injects had je geen napijn meer?
Ik zit echt te denken man ik kan me niet 12weken lang elke week 2dagen ziekmelden en 12weken lang smoesen verzinnen dat ik me been heb gestoten...

Ik deed 1x per week
Uhm denk na 5 injects ofzo?
Je moet er ook gewoon doorheen bijten, als je even een stukje loopt dan gaat het alweer.
Als het zo pijn doet dat je elke week 2 dagen moet ziekmelden klopt er iets niet xd
Miss een optie om je injects te verdelen over de week? als je minder mls per keer inject zal het ook minder zijn.
Wen je er sneller aan maybe
 
En anders gewoon weer in de poep toch? Kan ook afwisselen met benen en billen. 4ml in je schouder zou ik niet aanraden, dus elke week een ander been, bil is dan het makkelijkst. 4 spots ben je zo de kuur door
 
Geen wonder dat je last van pip hebt. Je quads waren virgin muscle en je knalt er 4ml in.
Suck it up en volgende keer misschien 4ml even verdelen;).
 
Been there. Thuis blijven is wat overdreven. Zolang je in beweging blijft gaat het wel. Even stil zitten en dan weer bewegen en alles zit weer vast. Aanraken etc dat voel je wel. Na enkele injects was ik dit zat en heb ik het in mijn schouders gezet. Dan ben je ten minste mobiel. Na een tijdje verdwijnt dit. Ik had dit ook niet tijdens mijn eerste kuur, het was het merk wat ik zette wat dit bij mij deed (denk ik)
 
En anders gewoon weer in de poep toch? Kan ook afwisselen met benen en billen. 4ml in je schouder zou ik niet aanraden, dus elke week een ander been, bil is dan het makkelijkst. 4 spots ben je zo de kuur door
Jaa ik wacht nog even af als al me klachten verdwijnen en ik die anabolen echt voel dan wil ik me bil proberen met een mindere dosis
 
Geen wonder dat je last van pip hebt. Je quads waren virgin muscle en je knalt er 4ml in.
Suck it up en volgende keer misschien 4ml even verdelen;).
Heb jij dit ook gehad met je been en hoeveel deed je erin?
 
Been there. Thuis blijven is wat overdreven. Zolang je in beweging blijft gaat het wel. Even stil zitten en dan weer bewegen en alles zit weer vast. Aanraken etc dat voel je wel. Na enkele injects was ik dit zat en heb ik het in mijn schouders gezet. Dan ben je ten minste mobiel. Na een tijdje verdwijnt dit. Ik had dit ook niet tijdens mijn eerste kuur, het was het merk wat ik zette wat dit bij mij deed (denk ik)
Jaa het vervelende is dat je inderdaad niet goed mobiel bent en je kan niet eens goed op je beiden benen staan, laat staan dat je kan trainen...
Toen je in je schouders deed kon je wel je armen bewegen?
Ben echt benieuwd of het aan de merk kan liggen of is het de puurheid/sterkte of kan niet iedereen er tegen of zijn deze symptomen juist normaal.??
Ik gebruik S..labs volgens mij wel een Premium merk toch...
 
Heb jij dit ook gehad met je been en hoeveel deed je erin?
Destijds 2ml in virgin muscle (quad). Ik kon ook alleen maar hinkelen. Buigen en strekken ging wel, maar met pijn en moeite. Trok weg na een week. Daarna weinig pip meer gehad. Kan me goed voorstellen dat het met 4ml nog erger is.
 
Ik mag aannemen 1x per week enanthate.?
Op dag 1 En 2 was elke beweging van me boven beenspier pijnlijk maar nu dag 3 voel ik verlichting.
Ben jij er 12 weken mee doorgegaan met injecties in je bovenbeen.?
 
Ik mag aannemen 1x per week enanthate.?
Op dag 1 En 2 was elke beweging van me boven beenspier pijnlijk maar nu dag 3 voel ik verlichting.
Ben jij er 12 weken mee doorgegaan met injecties in je bovenbeen.?
Ik splitte 4ml over 2 benen, dus 2ml iedere quad.
Ja. Ik heb 11 weken geblast. Weinig pip meer gehad.
 
Ik heb van sommige merken ook extreem veel PIP en ik inject al geruime tijd, van virgin muscle dus geen sprake. Heb me eens gelezen dat het aan de hoeveelheid BA zou liggen.
Heb het wel alleen maar bij test, van deca, tren of andere injects nooit last en het lijkt zelfs minder als je je test samen met deca optrekt en inject.

Meer als man up en pak desnoods een ibuprofen oid kan je nu niet doen. Mss gewoon een batch met veel te veel BA.
 
Ik heb van sommige merken ook extreem veel PIP en ik inject al geruime tijd, van virgin muscle dus geen sprake. Heb me eens gelezen dat het aan de hoeveelheid BA zou liggen.
Heb het wel alleen maar bij test, van deca, tren of andere injects nooit last en het lijkt zelfs minder als je je test samen met deca optrekt en inject.

Meer als man up en pak desnoods een ibuprofen oid kan je nu niet doen. Mss gewoon een batch met veel te veel BA.
Hoeveelheid benzyl alcohol kan zeker invloed hebben, maar er zijn nog veel meer zaken die aan pip ten grondslag kunnen liggen. Sommige merken gebruiken bijvoorbeeld ethyl oleate in hun oplossing, wat voor een allergische reactie kan zorgen. Daarnaast is het maar de vraag hoe steady en hoe diep wordt geïnjecteerd. Welke olie wordt er gebruikt (bijvoorbeeld druivenpitolie). Daarnaast is het de vraag hoe snel de spier de olie opneemt en of de opgeloste stof niet kristalliseert in de spier.
 
Back
Naar boven