MuscleMeat

Pijn na het injecteren (7 dagen later) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wutt

Cool Novice
Lid geworden
3 okt 2013
Berichten
81
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
75kg
Vetpercentage
16%
7 dagen geleden mijn eerst prik weer gezet na een goed jaar off te zijn geweest. Pijn de dag erna was vrij stevig maar goed met wat mank lopen ging ik er vanuit dat dit snel minder zou worden.

Nu zijn we dus 7 dagen verder en begin ik me wat zorgen te maken. Pijn is wat minder geworden, spuit plek ziet er rustig uit, geen koorts of oedeem heb naar mijn weten steriel gewerkt maar heb wel een flinke pijnlijke bult wat wat verdikking er rondom heen.

Moet ik me druk maken of is dit normaal? Heb hier in het verleden (1x hier oor gekuurd) nooit last van gehad.
 
Voelt de bult ook warm aan in vergelijking met de rest van je huid?

Pip kan best lang aan houden als je teveel in 1x hebt geïnjecteerd, de naald teveel hebt bewogen etc. Maar dan moet het wel aan voelen als pip. Dus een zeurderige spierpijn pijn..
Het is opzich niet gek dat de spier na zo'n tijd een dergelijke reactie geeft., maar het moet wel af zwakken..
 
Voelt de bult ook warm aan in vergelijking met de rest van je huid?

Pip kan best lang aan houden als je teveel in 1x hebt geïnjecteerd, de naald teveel hebt bewogen etc. Maar dan moet het wel aan voelen als pip. Dus een zeurderige spierpijn pijn..
Het is opzich niet gek dat de spier na zo'n tijd een dergelijke reactie geeft., maar het moet wel af zwakken..

Geen duidelijk verschil in warmte. Heb 500mg test e in mijn quad gezet iets wat ik al vaker gedaan heb. De pijn lijkt niet echt de bekende PiP te zijn maar meer de bult die ruimte in mijn been inneemt. Buigen en aanspannen zijn dan ook nog het meest pijnlijk. Aanvankelijk zag waar de spuit naar binnen ging ook wat blauw (blauw puntje) dit is nu licht rood maar heb niet het idee dat het er onrustig uitziet.

Heb ondertussen de 2de prik in mijn andere quad gezet (eergisteren) en dat zijn de bekende klachten.
 
Laatst bewerkt:
Hij zet ff een half pak melk in ze quad
 
Vraagtekens zetten bij de reactie op een injectie (zelfs de vraag of er reden is om zich zorgen te maken) en toch 'gewoon' een tweede zetten...???
 
Bij mijn allereerste injecties ook zulke erge pip gehad, aanspannen en buigen deed echt zeer en ik liep mank.
Eerste pip duurde bij mij toen zo 10 dagen. Na de tweede prik in mijn andere quad had ik het in allebei de benen. Maar na een paar prikken had ik er helemaal geen last meer van :)
 
Moet je mijn vorige post lezen. Ik had koorts, een hard stuk vlees op me kont tot aan me heup, en het was enorm rood en warm. Maar alles is goed gekomen binnen 9 dagen. Gwn afblijven en laten genezen
 
Had hetzelfde toen ik eerste 1x in biceps zette dubbel zo dik en Rood over de hele arm was wel 0,75ml test e in elke bicep duurde Wel 10dagen

Je kan altijd ibuprofen nemeN
 
Ik had het ook met mijn been. Vocht in been en pijnlijk en beetje warm. Duurde zeker 2 weken. Ik ben wel ff langs de dokter gegaan om te laten checken of het geen infectie was.

Als je het niet vertrouwd gewoon even naar de huisarts gaan.
 
Laatst bewerkt:
Nu pas geleden voor de eerste keer langer dan 7 dagen gehad (ook 10 dagen ogv) de meest pijnlijke bult ooit. Beetje wazig dat ik dit na die jaren nu pas voor het eerst ervaar. iemand anders had me 250mg test geïnjecteerd, heb de week daarna (vorige week) de hele week niks gezet om de bult weg te laten trekken
 
Nu pas geleden voor de eerste keer langer dan 7 dagen gehad (ook 10 dagen ogv) de meest pijnlijke bult ooit. Beetje wazig dat ik dit na die jaren nu pas voor het eerst ervaar. iemand anders had me 250mg test geïnjecteerd, heb de week daarna (vorige week) de hele week niks gezet om de bult weg te laten trekken
Degene die je injecte zal wel iets op de syringe gesmeerd hebben dan :P
 
Back
Naar boven