XXL Nutrition

Pijn na het injecteren van anabolen / testosteron enanthaat en trenbolone

Bezoekers in dit topic

chaserr0303

Novice
Lid geworden
9 feb 2022
Berichten
24
Waardering
3
Lengte
1m74
Massa
72kg
Hallo,

Ik gebruik nu al 1 week anabolen. Ik begin met testosteron enanthaat en trenbolone. Ik heb in de eerste week mijn 1e keer testosteron gespoten in mijn rechterbeen. Echter merkte ik dat het na het spuiten een beetje pijn begon te doen. Na 2/3 dagen was het over. Daarna wisselde ik af van been en spoot ik in mijn linkerbeen waarbij ik het zelfde voelde.

Nou heb ik voor de 3e keer weer in mijn rechterbeen gespoten en een dag later kon ik amper lopen. Hij werd dik en ik kon niet aanpassen. Na 3/4 dagen is het gelukkig voorbij en na het gebruiken van cremes.

Ik heb dus daarna voor de 4e keer in mijn arm gespoten. Gister deed het een beetje pijn vandaag is hij de gedeelte bij mn schouder al gelijk dikke geworden. Hebben jullie een enig idee wat ik zou kunnen doen? Wat zou het beste zijn? Om de hoeveel dagen raden jullie mij aan om te spuiten.

Ik dacht eraan om 1 dag testosteron en de dag daarna trenbolone te spuiten 1ml maar door de pijn die ik lijd lukt het me niet eens om, om de dag te injecteren. Ik injecteer altijd 1ml. Maar waar zou de pijn aan kunnen liggen?
 
  • Sad
Waarderingen: ak
Elke 3/4 dagen of 2 vaste dagen pw.
Test/tren kan je in 1 spuit zetten, uiteraard wel de helft van de weekdosis per keer!
Hoe te injecteren kan je vinden online.
Pijn is pip en zal zelf veel minder worden na x aantal keren, indien je goed injecteert.
Glutes is vaak het fijnst om te injecteren, alhoewel het per individueel behoorlijk kan schelen.

Puur uit nieuwsgierigheid hoeveel mg test/tren zet je? En neem aan dat je ook traint en je voeding onder controle hebt?
 
Zoals Ak al schrijft is het waarschijnlijk post injection pain (PIP), kijk of het gedurende de weken beter wordt en je lichaam "went". Mogelijk is je test-e het probleem, er zijn de laatste maanden wat problemen met de test-e raws die voor erg veel PIP zorgen.

Als dit je eerste kuur is, en dat lijkt het te zijn gezien je onbekendheid met PIP, dan zou ik ten zeerste afraden Tren te gebruiken. Je begint met een van de sterkste anabolen die er zijn terwijl je totaal geen ervaring hebt met de werking ervan op je lichaam. Begin simpel. Gebruik alleen test, leer je lichaam en de reactie kennen, je hebt nu geen idee waar eventuele bijwerkingen vandaan komen, is het oestrogeen gerelateerd? misschien prolactine? Begin met 2x pw 1 ML test te zetten (ervanuit gaande dat dit gedoseerd is op 250mg/ml) en laat het daarbij. Je haalt jezelf op deze manier onnodige shit op je hals terwijl je de basics nog niet onder de knie hebt.
 
Elke 3/4 dagen of 2 vaste dagen pw.
Test/tren kan je in 1 spuit zetten, uiteraard wel de helft van de weekdosis per keer!
Hoe te injecteren kan je vinden online.
Pijn is pip en zal zelf veel minder worden na x aantal keren, indien je goed injecteert.
Glutes is vaak het fijnst om te injecteren, alhoewel het per individueel behoorlijk kan schelen.

Puur uit nieuwsgierigheid hoeveel mg test/tren zet je? En neem aan dat je ook traint en je voeding onder controle hebt?
Ik probeer op een maandag/ woensdag / vrijdag / en zondag testosteron de injecteren. Ik injecteer altijd 1ml
 
Zoals Ak al schrijft is het waarschijnlijk post injection pain (PIP), kijk of het gedurende de weken beter wordt en je lichaam "went". Mogelijk is je test-e het probleem, er zijn de laatste maanden wat problemen met de test-e raws die voor erg veel PIP zorgen.

Als dit je eerste kuur is, en dat lijkt het te zijn gezien je onbekendheid met PIP, dan zou ik ten zeerste afraden Tren te gebruiken. Je begint met een van de sterkste anabolen die er zijn terwijl je totaal geen ervaring hebt met de werking ervan op je lichaam. Begin simpel. Gebruik alleen test, leer je lichaam en de reactie kennen, je hebt nu geen idee waar eventuele bijwerkingen vandaan komen, is het oestrogeen gerelateerd? misschien prolactine? Begin met 2x pw 1 ML test te zetten (ervanuit gaande dat dit gedoseerd is op 250mg/ml) en laat het daarbij. Je haalt jezelf op deze manier onnodige shit op je hals terwijl je de basics nog niet onder de knie hebt.
Hallo,

Ik ben nog niet begonnen met het gebruiken van tren. Ik probeer om de 2 dagen test. Ik voel op dit moment ook nog geen verschil. Ik heb 2 keer gespoten in mijn rechterbeen en 1 keer in mijn linker. Gister heb ik gespoten in mijn rechterarm. Door de pijn voel ik me elke dag ook vermoeid. Maar de meeste geven aan dat de effecten na week 3/4/5 pas komen. Ik ben pas 1 week tot 10 dagen bezig. En ik injecteer altijd 1 mg met een zwarte naald
 
Ik probeer op een maandag/ woensdag / vrijdag / en zondag testosteron de injecteren. Ik injecteer altijd 1ml
Stop er gewoon mee, je hebt duidelijk jezelf te weinig erin verdiept. Indien je door gaat kan het een hoop gezondheidsklachten met zich meebrengen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn broer heeft jarenlang zelf gebruikt. En hij gaf me aan om een dag er tussen te laten en 1mg te injecteren.
 
Met een zwarte naald? Je bedoelt een 22G? 0,7x40mm? Dat is sowieso veel te dik om mee te injecteren man. Neem een 25g of misschien zelfs een nog kleinere 29/30G. Dit zal een deel van de pijn sowieso al verhelpen. Daarnaast is de meeste test gedoseerd op 250mg/ml. Dat betekenend dat je 1 gram per week aan test injecteerd. VEEL te veel voor een eerste cycle. Ik zou beginnen met 500 mg dus 2x per week 1 ml bijvoorbeeld op maandag en donderdag.

ben het wel met AK eens...beter stop je hier mee en ga je je eerst eens goed verdiepen in het gebruik van anabolen want je gaat hier waarschijnlijk vervelende bijwerkingen van krijgen
 
Mijn broer heeft jarenlang zelf gebruikt. En hij gaf me aan om een dag er tussen te laten en 1mg te injecteren.
Om de dag prikken was verstandig indien je een snelle esther had zoals test p, maar je geeft aan test E te prikken dan is 2x pw ruim voldoende.

Maar luister naar je broer, komt goed!
 
Mijn broer heeft jarenlang zelf gebruikt. En hij gaf me aan om een dag er tussen te laten en 1mg te injecteren.
Dat was waarschijnlijk prop, dit is veel lager gedoseerd per ML en is een korte ester, dus veel sneller uit je system en zal dus minder opstapelen zoals enanthaat, als je dit om de dag zet.

Ik zal als ik jou was beter stoppen en jezelf inlezen, zowel jij als je broer hebben er beide weinig tot geen verstand van.
 
En hij gaf me aan om een dag er tussen te laten en 1mg te injecteren.
Even voor de zekerheid. Je prikt 1ml per week? Of iedere keer dat je prikt zet je 1ml?
Hoeveel mg per ml is je test? 1 gram test per week lijkt me namelijk vrij veel. Als je 400 mg/ml hebt dan zet je al helemaal een shitload :)
 
Ik plaats het hierop om er voldoende informatie over te krijgen van mensen die verstand hebben zodat ik de volgende keer wel weet wat ik doe. Ik zal vanaf nu 2x in de week per keer 1ml injecteren met een 0,8x25mm naald.
 
Ik plaats het hierop om er voldoende informatie over te krijgen van mensen die verstand hebben zodat ik de volgende keer wel weet wat ik doe. Ik zal vanaf nu 2x in de week per keer 1ml injecteren met een 0,8x25mm naald.
Per keer 500mg* dus 1mg per week.
En wat raden jullie mij aan met de trenbolone? Zou ik daar de week erop mee kunnen beginnen? En hoeveel raden jullie aan om te injecteren?
 
Ik plaats het hierop om er voldoende informatie over te krijgen van mensen die verstand hebben zodat ik de volgende keer wel weet wat ik doe. Ik zal vanaf nu 2x in de week per keer 1ml injecteren met een 0,8x25mm naald.

Hier staat een hoop zinvolle informatie. Niet perse de end all be all maar ik zou je aanraden dit is een paar keer goed door te lezen.
 
Is jouw test gedoseerd op 500mg/ml?? Dat zal dan ook voor een deel de reden zijn waarom je zoveel last van PIP hebt :dunno:

als dat zo is zou ik sowieso beginnen met 2x per week 0.5 ML. 1 gram test per week voor een eerste cycle is echt belachelijk veel
 
Per keer 500mg* dus 1mg per week.
En wat raden jullie mij aan met de trenbolone? Zou ik daar de week erop mee kunnen beginnen? En hoeveel raden jullie aan om te injecteren?
wij raden aan geen tren nog te gaan gebruiken ;) en beter dat je er gewoon helemaal mee stopt...
 
Serieus man als dit je kennis niveau is wat betreft anabolen dan heb je echt de komende jaren niets te zoeken met tren en eigenlijk uberhaupt niet met anabolen...Wat ga je doen als er wat mis gaat? je zult toch op zn minst een bepaalde basis kennis moeten hebben imo
 
Ik heb een heleboel dingen opgezogd maar letterlijk iedereen zegt wat anders en elke site staat wat anders. Het is te onduidelijk allemaal.
 
Back
Naar boven