MuscleMeat

Pijn na het injecteren van anabolen / testosteron enanthaat en trenbolone

Bezoekers in dit topic

10/12 weken test, dan na kuur na 2 weken dan pas weer on gaan als je bloedwaardes het weer toelaten (na 2 maanden a 3 maanden na nakuur bloedprikken)

Dan zal je eventueel pas je tren kuur kunnen doen
Oke dus ik zal rond midden april eerst even bloed moeten laten prikken. En aan de hand van welke resultaat kan ik zien of ik tren kan gebruiken?

Deze man loopt te ouwehoeren.
Lijkt me sterk dat je echt zo gehandicapt bent.
Hou niet van internethelden. Bespaar jezelf de moeite en heb respect tegenover iedereen. Forumbodybuilding is ervoor om mensen vragen te stellen en dus ook om meer kennis en informatie te krijgen.

Hou niet van internethelden. Bespaar jezelf de moeite en heb respect tegenover iedereen. Forumbodybuilding is ervoor om mensen vragen te stellen en dus ook om meer kennis en informatie te krijgen.
Het punt is vooral dat het best wel bijzonder is roekeloos dit is.
- je weet niet hoe je doseringen uit moet rekenen.
- je hebt geen flauw idee hoeveel je pakt (bleek dus 1200mg per week te zijn)
- je naald is veel te lomp
- je zit ook nog te plannen om tren er aan toe te voegen (of hebt dit al gedaan)

Je speelt met je eigen gezondheid en je eigen hormoonhuishouding... Wat best wel serieuze complicaties op kan leveren voor je.
De hoeveelheid kennis en voorbereiding die je zelf getroffen hebt is gewoon zo laag, dat dat 2 dingen kan betekenen:
1- je probeert leuk te doen en mensen voor de grap te houden, zoals Wengstertje suggereert.
2- je hebt echt geen idee waar je mee bezig bent wat het tamelijk zorgwekkend maakt.

Ik vermoed zelf dat het punt 2 betreft. Maar wat wel echt handig is dat je echt beter gaat 'weten' waar je mee bezig bent.
Je bent zelfs niet zo ver gekomen als een idee te maken hoeveel mg per week je wilt pakken. Wat het in mijn ogen echt een bijzonder raar verhaal maakt.
Je pakt gewoon maar wat. Hebt geen idee hoeveel. En wilt dan ook nog extra substanties gaan stacken.

Edit: Sorry Wengstertje ik bedoelde eigenlijk Lassie

Laatst bewerkt:
Het punt is vooral dat het best wel bijzonder is roekeloos dit is.
- je weet niet hoe je doseringen uit moet rekenen.
- je hebt geen flauw idee hoeveel je pakt (bleek dus 1200mg per week te zijn)
- je naald is veel te lomp
- je zit ook nog te plannen om tren er aan toe te voegen (of hebt dit al gedaan)

Je speelt met je eigen gezondheid en je eigen hormoonhuishouding... Wat best wel serieuze complicaties op kan leveren voor je.
De hoeveelheid kennis en voorbereiding die je zelf getroffen hebt is gewoon zo laag, dat dat 2 dingen kan betekenen:
1- je probeert leuk te doen en mensen voor de grap te houden, zoals Wengstertje suggereert.
2- je hebt echt geen idee waar je mee bezig bent wat het tamelijk zorgwekkend maakt.

Ik vermoed zelf dat het punt 2 betreft. Maar wat wel echt handig is dat je echt beter gaat 'weten' waar je mee bezig bent.
Je bent zelfs niet zo ver gekomen als een idee te maken hoeveel mg per week je wilt pakken. Wat het in mijn ogen echt een bijzonder raar verhaal maakt.
Je pakt gewoon maar wat. Hebt geen idee hoeveel. En wilt dan ook nog extra substanties gaan stacken.
Je probeert leuk te doen? Wat lullen jullie nou allemaal alleen omdat ik een paar vragen heb gesteld. Heb pas 3/4x gespoten en tren nog niet gebruikt. Zolang ik vanaf nu 0,8 x2 ga injecteren zal er niks aan de hand zijn en met de dag zal ik meer leren. Wat doe je nou alsof jij geboren bent met alle kennis van anabolen.

Verras ons eens met je voedingsschema, hoeveel eet je?
Wellicht een trainingsschema?
Voor een voedingschema ga ik zaterdag langs bij een personal trainer. Voeding en trainen is op dit moment wel het belangrijkste om ervoor te zorgen dat de test e ook gaat werken.

Verras ons eens met je voedingsschema, hoeveel eet je?
Wellicht een trainingsschema?
Ik train 4/5 dagen in de week met een personaltrainer. Hij is daar elke dag wel te vinden.

Voor een voedingschema ga ik zaterdag langs bij een personal trainer. Voeding en trainen is op dit moment wel het belangrijkste om ervoor te zorgen dat de test e ook gaat werken.

Juist eerst anabolen spuiten daarna pas aan een voedings/trainings schema denken 👌
En is idd wel belangrijk zonder goed voedings en training schema werkt test-E niet.
Jij gaat het maken broeder

Je probeert leuk te doen? Wat lullen jullie nou allemaal alleen omdat ik een paar vragen heb gesteld. Heb pas 3/4x gespoten en tren nog niet gebruikt. Zolang ik vanaf nu 0,8 x2 ga injecteren zal er niks aan de hand zijn en met de dag zal ik meer leren. Wat doe je nou alsof jij geboren bent met alle kennis van anabolen.
Ik probeer niet leuk te doen en ik doe ook niet alsof ik geboren ben met alle kennis van anabolen.
Ik heb nooit anabolen gebruikt en het miniscule beetje kennis dat ik er over heb, heb ik van hier en wat Google/YouTube.

Dat is namelijk precies m'n punt:
Ik snap weinig van die dingen, maar wel meer van de basics dan dat jij lijkt te doen. Terwijl jij de gene bent die ze gebruikt?

Ik wil niet vervelend doen tegen je, ik wil je niet proberen op te voeden het enige wat ik probeer te doen is jou te waarschuwen voor het gene waar je aan begint.
Jouw welzijn is waarop mijn bericht gebaseerd is, niet op een of andere ego kwestie o.i.d.

Ik vind het gewoon een zorgwekkende combinatie zoals ik eerder in mijn 4 punten heb omschreven.
Het is jouw leven, jouw welzijn en jouw hormoonhuishouding. Ik ondervind geen last van als jij er een zooitje van maakt. Probeer je alleen maar te helpen :)

Die kennis en informatie had je allang moeten hebben voor je überhaupt aan anabolen begon
Je snapt niet eens hoe mg/ml werkt :roflol: fucking aardappel brein dat je hebt

Ik heb een heleboel dingen opgezogd maar letterlijk iedereen zegt wat anders en elke site staat wat anders. Het is te onduidelijk allemaal.
Dan is het heel goed om hier je vragen neer te leggen, beter 10 domme vragen dan één goede fout!

Is dit oprecht geen troll???

Niet goed als iedereen je hand met alles moet vasthouden. Gegarandeerd depressie en veel herstel nodig na deze kuur.

Back
Naar boven