MuscleMeat

Pijn na het injecteren van anabolen / testosteron enanthaat en trenbolone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik snap het wel, voor sommigen is het gewoon een groot bedrag.
Gezondheid is onbetaalbaar. Oh, wacht, dit was sarcasme natuurlijk van G. ...
 
Best wel bijzonder hoeveel mensen totaal geen idee hebben hoe ze doseringen moeten berekenen. Als je nog niet eens de basis begrijpt dan vraag ik me echt af of je wel met zoiets moet beginnen. Netjes dat je mensen het toch nog proberen uit te leggen.

Dan hebben andere mensen ook nog aangestipt het korte en lange esters, dit zijn toch echt wel de basisdingen om te weten voordat je met zoiets begint. Ik dacht altijd dat dit soort dingen redelijk te vinden waren op het internet.

Ten voor een eerste cycle, IMHO geen goed idee. Maar goed niet mijn lichaam niet mijn idee.
 
hirudoid erop smeren helpt krijg je beter doorbloeding van kan je zo kopen in de winkel
 
evt. injectienaalden 27G x 3/4" (0,4x19mm ) grijs als je geen dikke vette benen hebt
 
Wat ik begrijp van heel dit vaag topic je spuit dus 1gr test per week verdeeld in 2keer? Met fcked up naalden en je hebt last? En wil er nog tren random bij gooien omdat je broertje "jaaaren" ervaring heeft het word hier toch gekker met het jaar 2022 Bostin Lloyd heeft duidelijk zen volgelingen :D Go for it!
 
Back
Naar boven