AndroidHealthClinic

Pijn na injectie en opgezwolle lies.?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pioneer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2012
Berichten
518
Waardering
40
Guys,

Heb een klein probleempje.. zoals de titel al zegt vorige week zondag, via mijn gluten primo en sust geinject.
Ik prik het dubbel een aan de recht en aan de linker. Omdat ik dan geen ruimte heb om te aspireren prik ik aan twee kanten.

De probleem is nu, ik heb nu een harde bobbeltje op me lies (pijnlijk).
En me injectie spot doet nog steeds pijn, niets te zien geen roodheid of wat dan ook. Rechter glute geen pijn en dikheid.

Als ik me gluten aanspan is de linker kant harder en dikker dan de rechter en pijnlijk.

Wat ik nog wel moet bij vermelden is tijdens het injectie goed geaspireerd en zag geen bloed. Nadat ik klaar was met injectie zag ik aan de plastic punt van de naald een heel klein beetje bloed. Hierdoor raakte ik zenuwachtig en begon mijn hart tekeer. En voelde ik me naar heel de dag...

Toch in een ader geinjecteerd? Of infectie?? Ik zal zo afspraak maken bij de spoed voor straks want t is zeer pijnlijk..
 
heb je aan de binnenkant van je bovenbeen geinjecteerd?
 
Nee, aan mijn gluten.
 
1. virgin muscle?
2. misschien niet diep genoeg geinjecteerd?
3. hoe krijg je dan een knobbeltje op je lies?
 
1. virgin muscle?
2. misschien niet diep genoeg geinjecteerd?
3. hoe krijg je dan een knobbeltje op je lies?
Ik weet t echt niett... ik duw de naald altijd compleet naar binnen Goed aspireren.. het is altyd goed gegaan..
 
en vraag 3?
je injecteerd in je reet maar krijgt een knobbel op je lies, die zit precies aan de andere kant van je heup
 
en vraag 3?
je injecteerd in je reet maar krijgt een knobbel op je lies, die zit precies aan de andere kant van je heup
Ja , drm vraag ik het ook hier.. of het wat ermee te maken heeft. Want t is een paar dagen na het injecteren van me linker glute gebeurd.
 
ik heb oprecht geen idee maar klinkt niet erg logisch :P
als niemand anders antwoord zou ik gewoon even doktertje opzoeken
 
ik heb oprecht geen idee maar klinkt niet erg logisch[emoji14]als niemand anders antwoord zou ik gewoon even doktertje opzoeken
Bacterie infectie, door de injectie. Waar door direct lymfklieren aangesproken worden zei de dokter. Antibioticum gekregen voor 7 dagen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Bacterie infectie, door de injectie. Waar door direct lymfklieren aangesproken worden zei de dokter. Antibioticum gekregen voor 7 dagen.
dit heb ik iedere keer bij een merk zijn test-e
 
Ook al voorgehad van mijn lies. Wist niet dat het met aas te maken had
 
Ik weet niet of het juist is of ik de plank volledig mis sla maar had dit niet iets te maken met dat lymfeklieren de "vieze stoffen" aantrekken?
 
Ik weet niet of het juist is of ik de plank volledig mis sla maar had dit niet iets te maken met dat lymfeklieren de "vieze stoffen" aantrekken?
Juistem ja!! Soo wat pijnlijk is het zeg....
 
Geen steriele gear dus?
Ene maat van me had precies hetzelfde en de ander had weer nergens last van met de zelfde batch.

Gemixt met hun tren-e had ik er ook geen last van (blauw wit)

Merk deed wel zn werk maar ben vanwege de test al een tijdje geswitcht[emoji14]
 
Back
Naar boven