AndroidHealthClinic

Pijn na injectie

Bezoekers in dit topic

Manlet

Cool Novice
Lid geworden
14 jan 2013
Berichten
126
Waardering
2
Lengte
1m73
Hallo,

Afgelopen zaterdag met mijn eerste kuur begonnen, de injectie kon niet in de glutes ivm te korte naalden dus werd er in mijn been geïnjecteerd. Nu is het zo dat ik al 2 dagen mank loop, mijn been is iets opgezwollen en tijdens de injectie voelde ik pijn. Is er misschien een zenuw geraakt? Meer mensen last van gehad? Volgende keer gewoon in glutes iig.
 
Laatst bewerkt:
test prop?
 
Test e only van gs.
 
De eerste injectie is altijd kloten. Je bent toch gespannen en je trekt (onbewust) je spier aan. Dus je krijgt pijn.

Je loopt nu een paar dagen mank. Bij de volgende inject nog 2 dagen, daarna wordt het minder.

Zet hem diep en ontspan. Je zal merken dan het dan stukken beter gaat.

Mijn eerste inject was ook kloten. Dagen lang mank gelopen. Nu is het na een dag al weer stukken minder.


Hallo,

Afgelopen zaterdag met mijn eerste kuur begonnen, de injectie kon niet in de glutes ivm te korte naalden dus werd er in mijn been geïnjecteerd. Nu is het zo dat ik al 2 dagen mank loop, mijn been is iets opgezwollen en tijdens de injectie voelde ik pijn. Is er misschien een zenuw geraakt? Meer mensen last van gehad? Volgende keer gewoon in glutes iig.
 
Dank voor reacties, het zal inderdaad wel ''virgin muscle'' zijn en de volgende keer zal het vast beter gaan.
 
pijn na eerste nacht injectie (been)

hallo ik heb een vraag ik ben begonnen aan me eerste kuur :
dbol 40 mg pd
deca 200mg pw
ultra sust 650 pw
nu 2 injectie's gezet wisselend van been maar de volgende middag
treed der steeds spierpijn op spier is ook hard en moet echt paracetamol innemen tegen pijn
wat kan dit zijn ik injecteer zijkant boven been

mvg ferry
 
hallo ik heb een vraag ik ben begonnen aan me eerste kuur :
dbol 40 mg pd
deca 200mg pw
ultra sust 650 pw
nu 2 injectie's gezet wisselend van been maar de volgende middag
treed der steeds spierpijn op spier is ook hard en moet echt paracetamol innemen tegen pijn
wat kan dit zijn ik injecteer zijkant boven been

mvg ferry

Sust is een mix van verschillend testosteron esters en is vaak een stuk pijnlijker dan "gewone" test E
 
Persoonlijk had ik altijd erg veel baat bij even flink die bult wegmasseren. Uiteindelijk heb je dr inderdaad vrijwel geen last meer van. Is normaal.
 
Back
Naar boven