Fitness Seller

Pijn onderarm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shorty66

Novice
Lid geworden
10 sep 2012
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Als ik mijn bicep train, maakt niet uit welke oefening( barbell bicep curl, dumbbell inclined hammer curl of verzin er maar eentje) voel ik een pijn als ik klaar ben met de set.
De pijn zit hem bij de lange bot in mijn onderarm. Het voelt alsof hij tegen mijn huid aandrukt.
Het is niet zo pijnlijk dat ik moet stoppen of dat het echt pijn doet ofzo maar ik voel wel dat er iets niet goed is.
 
Als ik mijn bicep train, maakt niet uit welke oefening( barbell bicep curl, dumbbell inclined hammer curl of verzin er maar eentje) voel ik een pijn als ik klaar ben met de set.
De pijn zit hem bij de lange bot in mijn onderarm. Het voelt alsof hij tegen mijn huid aandrukt.
Het is niet zo pijnlijk dat ik moet stoppen of dat het echt pijn doet ofzo maar ik voel wel dat er iets niet goed is.

Het lange bot van je onderarm? Welke van de twee? ???
 
hahaha oke dat was wel dom van me om er niet bij te zetten:p
ik bedoel de ellepijp. Het voelt alsof hij vol tegen mijn huid aanzit als ik klaar ben met de set
 
Tijd voor deload. Misschien ook tijd om minder te curlen en meer te deadliften.
 
Als ik geen deload doe zou het dan schadelijk kunnen zijn voor mij?
En deadliften om je biceps mee te trainen?
Zelf doe ik nog geen deadlifts.
 
Begin daar eerst maar eens mee voordat je gaat curlen
 
Armen trainen is overrated. Je kunt beter je energie gebruiken om te deadliften, squatten, etc. dan om uren te gaan curlen. Sowieso zijn je armen maar kleine spiergroepen. Belangrijke compound oefeningen doen zorgt ervoor dat je meerdere spiergroepen tegelijk aanspreekt. Na een goede row en pull/chin up zijn je biceps al aardig aangepakt. Je kunt nog een set of 2 toevoegen voor je biceps, maar is niet per se nodig.
 
Back
Naar boven