MuscleMeat

Pijn schouder gekregen met bankdrukken

Bezoekers in dit topic

GThomas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
316
Waardering
473
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
ik ga het heel kort houden vanwege tijdgebrek. Sorry.

Tijdens het benchen vandaag schoot er een scherpe pijn in mijn schouder. Deze voelde ik erna echt voornamelijk alleen wanneer ik mijn arm voorwaards hef, die schouder verspringt ook wel eens maar dat geeft geen pijn. Tijdens side raises had ik aan die kant altijd al een knappend gevoel, ik denk zelf dus aan een bicep pees ontsteking, met rotator cuff bewegingen met arm in 90graden merk ik vaak niks nu. Wat kan dit evt zijn? Form is gewoon goed geweest.

Heel erg bedankt
 
Ga naar een fysiotherapeut om je vraag te stellen aan iemand die er verstand van.
 
Heb geen behandeling meer over vandaar helaas...
 
Heb je nog iets gedaan met de informatie die ik op het forum heb gepost over deze problematiek? Al deze klachten in chronologische volgorde heb ik helemaal uitgetekend.
 
Dat zou een goede verklaring zijn waardoor deze klachten zijn ontstaan.
Wel te hopen dat hij zijn scherm achteraf heeft schoongemaakt. :lol:
 
Heb je nog iets gedaan met de informatie die ik op het forum heb gepost over deze problematiek? Al deze klachten in chronologische volgorde heb ik helemaal uitgetekend.

Niet als haat bedoeld hoor, maar wat probeer je nou te bereiken?
Je doet je voor als een of andere messiah die DE oplossing weet voor alle problemen, maar dan ook echt maar 1 oplossing.
Vervolgens steek je fucking veel tijd in topics en reacties te typen waar letterlijk NIEMAND iets mee doet.

Ik herhaal, geen haat en ik probeer hiermee je methode ook niet de grond in te trappen.
 
Inderdaad mijn poepert mee afgevogen, je achtervolgt me nog meer als de belasingdienst UnCompress

En on topic, vandaag toch ondanks mijn crisis even naar de fysio. Ik denk zelf toch echt aan bicep tendonitis. We zullen het zien. Vanwege mijn vele til werk etc op mijn werk naast het trainen is het denk ik wat te ver gegaan. Ook voelde ik in die schouder vaak al een soort knak met side raises alleen heb ik dat altijd al op veel plekken gehad dus zag het niet als ernstig. Nu kraak die schouder helemaal aan alle kanten
 
Mudita geeft het antwoord al. Niemand doet er iets mee en dus zullen deze klachten blijven voortduren en verergeren. Misschien geef je daarmee het antwoord al waarom klachten niet verdwijnen. Dat is niet iets wat je mij kunt verwijten toch?
Het is niet mijn probleem dat mensen niet geholpen willen worden. Hoe ver ben je gekomen met de reguliere zorg? Als mijn goede bedoelingen als negatief worden opgepakt en mensen mij als een messiah willen bestempelen dan is dat hun keus en niet de mijne.

Ps: de vraag of Thomas wat met mijn informatie had gedaan was hier zeker relevant daar hij in het topic destijds aangaf dat hij ermee aan de slag zou gaan.
 
Laatst bewerkt:
Het is wel deels jouw keuze, je kan je verhaal ook anders, iets genuanceerder brengen.
 
Mudita geeft het antwoord al. Niemand doet er iets mee en dus zullen deze klachten blijven voortduren en verergeren. Misschien geef je daarmee het antwoord al waarom klachten niet verdwijnen. Dat is niet iets wat je mij kunt verwijten toch?
Het is niet mijn probleem dat mensen niet geholpen willen worden. Hoe ver ben je gekomen met de reguliere zorg? Als mijn goede bedoelingen als negatief worden opgepakt en mensen mij als een messiah willen bestempelen dan is dat hun keus en niet de mijne.

Ga nou maar met je kettlebell van 2kg rondjes zwaaien ipv stront praten.
 
Fysio geweest, en was inderdaad de bicep pees. Nu even rust geven en paar daagjes later rustig weer bewegen, zou in paar eeken weer op oud level met trainen moeten zitten vertelde hij mij
 
Fysio geweest, en was inderdaad de bicep pees. Nu even rust geven en paar daagjes later rustig weer bewegen, zou in paar eeken weer op oud level met trainen moeten zitten vertelde hij mij
good job :flexbiceps:
Met betrekking tot die knak, ga eens even na waarom je schouder knakt met je therapeut. Wanneer het de bicepspees betreft en deze bijvoorbeeld uit zijn gootje herhaaldelijk luxeert kan dit leiden tot het beeld wat jij beschrijft. Misschien is deze instabiliteit door wat gerichte oefeningen te voorkomen :) om zo recidivering te voorkomen. :cool:
 
Back
Naar boven