AndroidHealthClinic

Pijn tijdens cardio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sparrkling

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2010
Berichten
321
Waardering
46
Lengte
1m80
Massa
99kg
Tijdens mijn cardio sessie kreeg ik plotseling na ongeveer 5 min een pijnlijk gevoel rondom mijn onderbuik,dit is de tweede keer dat ik het heb de eerste keer was ik bezig op de loopband en ben ik er na 6 min mee gestopt vanwege de pijn en dit keer was op de Crosstrainer en ben ik er ook mee gestopt.
Heeft iemand enig idee wat dit is of hoe ik het tegen kan gaan?
Ik heb dit voorheen nooit gehad het is echt iets van de afgelopen trainingen.
 
Misschien steek in je zij maar denk het niet want dat zou je wel herkennen. Tegenwoordig als ik ga hardlopen kom ik ook standaard thuis met buikpijn en moet ik meteen naar de wc:mad:. Misschien drink of eet je teveel voor je training, of juist te weinig?
 
Laatst bewerkt:
Ach ja had ik ook vorige week. Kreeg opeens aan de linkerkant onder mijn buikspieren (nee niet mijn milt nee ) vol steken.

Geen idee wat het was, gewoon gestopt en volgende ochtend was het weg ;)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Misschien steek in je zij maar denk het niet want dat zou je wel herkennen. Tegenwoordig als ik ga hardlopen kom ik ook standaard thuis met buikpijn en moet ik meteen naar de wc:mad:. Misschien drink of eet je teveel voor je training, of juist te weinig?

Nice Fysiek trouwens al Jorizz. Dam ziet er goed uit als ik zo je foto's zie!:)
 
Misschien dat er niet genoeg tijd zat tussen je maaltijd en de training.
Waardoor niet alles is gaan zakken voordat je begon:p
heb ik soms wel last van.
 
Misschien dat er niet genoeg tijd zat tussen je maaltijd en de training.
Waardoor niet alles is gaan zakken voordat je begon:p
heb ik soms wel last van.
Dat is het hem denk ik.
Ik wil altijd om 5 uur trainen en dan heb ik mijn maaltijd altijd rond half 5 op.
Bedankt:)
 
Kan ook zuurstof tekort zijn... beter en dieper ademen tijdens je cadrio ;)
 
Zal ik vanavond ook onthouden
dankje:)
 
Doe geen cardio binnen 1 uur na het eten, drink wat meer water voor, tijdens en na je oefening..
 
Back
Naar boven