MuscleMeat

pijn tijdens squat

Bezoekers in dit topic

fimmus

Novice
Lid geworden
10 jan 2013
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik heb nu al een aantal weken last van stekende pijn in mijn linker lies tijden het squaten.
op het moment dat ik omhoog kom tijdens de squat gaat mijn linker been ook iets naar binnen, ik heb dit alleen als ik wat zwaarder train
weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen en hoe dit eventueel te verhelpen is?
 
Hallo allemaal,

Ik heb nu al een aantal weken last van stekende pijn in mijn linker lies tijden het squaten.
op het moment dat ik omhoog kom tijdens de squat gaat mijn linker been ook iets naar binnen, ik heb dit alleen als ik wat zwaarder train
weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen en hoe dit eventueel te verhelpen is?


Ik zou mocht ik jou zijn mijn squat proberen filmen zodat je kan nagaan of je techniek is zoals het moet zijn.

Indien techniek goed is --> minder gewicht nemen zodat je lichaam kan wennen en stap voor stap opbouwen.
 
Ik zou inderdaad je techniek filmen en vervolgens het filmpje goed analyseren en vergelijken met uitlegvideo's op YouTube. Met een verkeerde houding kan je veel verpesten namelijk. Indien je houding goed is, zoals hierboven al is gezegd, gewicht opbouwen.
 
Back
Naar boven