MuscleMeat

pijn verschrikkelijk

Bezoekers in dit topic

Tenkaichi

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 apr 2008
Berichten
113
Waardering
0
Hallo ik heb 2 dagen terug me benen getraint.

Ik kan bijna niet meer lopen.

Hoe kan dat. ik kan de pijn niet uitstaan als ik ga staan.

De knibbel kan ik niet recht maken.

Alles doet zeer. en het wordt heel erg stijf, en verschrikkelijk zeer.

kan iemand mij vertellen wat het is. zou het spierpijn zijn, zo erg???
 
tsja dit kan toch altijd?
beetje masseren, bewegen, warmte... helpt wel
 
bedankt van de tip
 
bietje cardio voor de bloodflow
 
wat bedoel je als ik vraagen mag?
 
wat bedoel je als ik vraagen mag?

beetje fietsen of hardlopen
zorgt voor betere doorbloeding en dan zal je er een stuk minder last van hebben.

ga je hierna overigens weer stilzitten en niks doen dan komt het weer net zo erg terug
 
ja klopt als ik blijf zitten en wil gaan staan dan blijf ik lieve zitten.

Ik kan bijna niet eens lopen meer, geen stap, zo zeer.

Ik hoop dat het over gaat, want als dit spierpijn is dan weet ik het ook niet.

ik gebruik ook creatine dan moet toch wel snel overgaan?
 
ja klopt als ik blijf zitten en wil gaan staan dan blijf ik lieve zitten.

Ik kan bijna niet eens lopen meer, geen stap, zo zeer.

Ik hoop dat het over gaat, want als dit spierpijn is dan weet ik het ook niet.

ik gebruik ook creatine dan moet toch wel snel overgaan?

regelmatiger sporten lost dit op
als je nu weer eventjes niet trained en dan weer benen gaat trainen is het weer net zo erg als nu
 
Muschien heb ik tezwaar gedaan voor me benen.

Ik doe voortaan wat lichte, zoals squat heb ik gedaan poefff.

Ik doe dat ook niet weer muschien wat lichte dan 80 kilo poeff.

Doet gewoon zeer, kan ook niet slapen. toch bedankt
 
fietsen werkt zeer goed...moet je wel een redelijke fiets hebben en niet zon junkding

klinkt trouwens wel erger als spierpijn hoor..heb je tijdens je training iets vreemds opgemerkt of helemaal niets gevoeld? iets raars gedaan?
 
Ja ik kwam van de machines af en ik kon amper lopen in de sportschool. mijn benen leken wel kanton
 
no pain no gain :)
 
Is gewoon spierpijn. Als je nog niet zo lang traint kan dat bij benen soms wel een week aanhouden.
 
ik train al van me 15 zoiets en 10 maanden serius, kan wel kloppen de benen train ik niet zo vaak, omdat ik de benen op snelheid wil, ik heb voor het eerst zwaar getraint de benen. zoals squarte 80 kilo 8 keer, poefffff ik stop een tijd je met de benen ik doe wel op llicht gewicht.
 
ik train al van me 15 zoiets en 10 maanden serius, kan wel kloppen de benen train ik niet zo vaak, omdat ik de benen op snelheid wil, ik heb voor het eerst zwaar getraint de benen. zoals squarte 80 kilo 8 keer, poefffff ik stop een tijd je met de benen ik doe wel op llicht gewicht.

wat is precies nut van trainen op licht gewicht ?
dan heb je geen vooruitgang ook
 
nu je toch teveel spierpijn hebt om te trainen,kan je miss een curcus ABN schrijven doen ofzo?
 
knibbel... ben je Fries ofzo ? :)

Ik heb eens 10x10 gedaan (GVT) en had in de kleine lettertjes niet gelezen dat je er 5 dagen mank van kon lopen ... ja dat klopte wel... ik ga niet vaak met de lift, maar toen heb ik een uitzondering gemaakt. Tweede training ging het al een stuk beter trouwens. Vooral de overgang van een low-volume naar een high-volume schema nekt me keer op keer weer.
 
Is normaal als je een tijdje niet traint en der dan keihard invliegt.
Heb zo ooit eens 5 dagen plat gelegen, niet normaal :D
 
ja klopt ik ben een frys ja.

maar ik heb net een hele groter stuk gelopen, en het helpt niet, ik kan kleine stappen maken, de linker knibbel wil niet recht wat betekend dat, de peesen?
 
Back
Naar boven