XXL Nutrition

Pijn, zwelling, koorts na injecteren

Bezoekers in dit topic

jeroen_29

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Hallo, ik heb een vraagje betreft mijn huidige kuur. Ik ben momenteel bezig met een 2e kuurtje. Dat is 375mg test e ew en 75mg t3 ed. nu is het probleem dat een vriend elke vrijdag injecteert en gewoon netjes prikt en aspireert, maar dan vanaf de maandag heel veel pijn ervaar en een zwelling en erg moe en wat koortsachtig ben. Zo erg dat lopen en zitten best pijn doet. Ik heb al geprobeerd wat informatie hierover te vinden, maar word er niet veel wijzer van dan een paracetamolletje te nemen. Mijn vraag is wat is hier de oorzaak van en hoe voorkom ik dit? Ik ben nu 6 weken bezig en het is al 3 keer gebeurd. Het merk dat ik gebruik is prime pharma

ontsmet die vriend van je alles wel goed voor hij die naald in je steekt? En aan prime zal het niet liggen heb ik ook.

Leer zelf prikken, afhankelijk zijn is dom. Tevens 1x pw prikken is ook niet raadzaam en minimaal 2 of meer.

Pip hebt je vrijwel altijd eerst paar keer op een nieuwe plek, maar blijft dit echt langdurig aanhouden icm koorts zou ik na een week toch ff naar de dokter gaan.

• Like
Waarderingen: CerebralGains
Misschien zitten er glas/rubbersplinters in je vial door te aspireren met een te grote naald?

Wordt alles goed ontsmet? Vial ontsmetten (even laten staan), opzuigen, huid ontsmetten, laten drogen, prikken.

Ik zou persoonlijk ook niet aspireren, zie de meerwaarde er niet van in.

Is het geen reactie op bijvoorbeeld de olie? Maat van mij heeft het ook bij Prime toevallig. Uit de apotheek geen problemen mee.

Terug
Naar boven