MuscleMeat

Pijnlijk onderwerp: Libido & kuren

Bezoekers in dit topic

De geruchten gaan dat er een ongelooflijke shortcut bestaat voor het krijgen van een sixpack. Ga je het hierover hebben in je boek Galen ?
Iets met een peulvrucht in smeerbare vorm..
 
Had iemand nou maar een topic geschreven over de behandeling van AAS-geinduceerd hypogonadisme.


Oh wacht https://forum.bodybuilding.nl/topics/richtlijnen-behandeling-aas-geinduceerd-hypogonadisme.390922/

Samenvatting van jouw stuk:

Kies voor:"Secundair hypogonadisme" Omdat ik HCG tijdens mijn kuur gebruikt heb, echter heb ik maar 500I UHCG per 5 dagen tijdens mijn kuur gebruikt, misschien was dit wel te weinig en moet ik voor de Primair Hypogonadisme kiezen(?).
+
Clomid 25mg per dag voor 4 weken
om mee te beginnen en dan weer prikken bij de internist?, Clomid geniet de voorkeur vanuit jou Galen omdat dit vanuit studies is bewezen, zelf reageer ik wel emotioneler op clomid(hebben meerder dit?) maar dat nemen we maar op de koop.

- De moeder der moeders: No joke, mijn moeder heeft dit voor mij besteld: Panax Ginseng
https://www.anabolicmen.com/panax-ginseng-testosterone-boosting-herb/
*Ps. Mijn moeder denkt wel dat de aard van laag libido ergens van komt dan door een kuurtje;p
 
Ik zeg zeker doen als je ballen nog niet op formaat zijn. Eventueel HCG blasten en dan paar weken clomid.

Hoe oud ben je nu eigenlijk en hoe lang ben je al samen met je partner? Serieuze vraag mbt je libido.

Hahah momenteel toch al 2 jaartjes, ze snapt het wel en het zit wel snor. Ze weet ook hoe het gekomen is en heeft er begrip voor, maar goed ook want er zijn altijd genoeg geïnteresseerd naar haar:p:p
 
Samenvatting van jouw stuk:

Kies voor:"Secundair hypogonadisme" Omdat ik HCG tijdens mijn kuur gebruikt heb, echter heb ik maar 500I UHCG per 5 dagen tijdens mijn kuur gebruikt, misschien was dit wel te weinig en moet ik voor de Primair Hypogonadisme kiezen(?).
+
Clomid 25mg per dag voor 4 weken
om mee te beginnen en dan weer prikken bij de internist?, Clomid geniet de voorkeur vanuit jou Galen omdat dit vanuit studies is bewezen, zelf reageer ik wel emotioneler op clomid(hebben meerder dit?) maar dat nemen we maar op de koop.

- De moeder der moeders: No joke, mijn moeder heeft dit voor mij besteld: Panax Ginseng
https://www.anabolicmen.com/panax-ginseng-testosterone-boosting-herb/
*Ps. Mijn moeder denkt wel dat de aard van laag libido ergens van komt dan door een kuurtje;p
Is niet te zeggen, daarvoor heb je ook een LH-waarde nodig. Je schrijft tevens:
vanaf midden in de kuur tot week voor de nakuur
. Als je pas midden in je kuur begint met hCG is het lang niet zo effectief.

In elk geval kun je met clomifeen beginnen ja (maar meet eerst je LH & FSH als dit nog niet gedaan is).
 
Is niet te zeggen, daarvoor heb je ook een LH-waarde nodig. Je schrijft tevens: . Als je pas midden in je kuur begint met hCG is het lang niet zo effectief.

In elk geval kun je met clomifeen beginnen ja (maar meet eerst je LH & FSH als dit nog niet gedaan is).

Heb na dit bericht direct contact opgenomen met het ziekenhuis en mijn gegevens naar thuis laten toesturen, heb ze zojuist binnengekregen:
Juli: --> September
Vrij T4: 9,7 --> ----
TSH: 2.2 --> ----
LH: 0.8 --> 2.0
FSH: 1.1 --> 2.1

prolactine: 5.8 --> ----
Testo: 5.8 --> 4.5
Testo Vrij: 130 --> 131.9
SHBG: 24 --> ----
*---- : staat voor dat er naderhand hierop niet meer geprikt is.

Er is dus een enige verhoging van de LH & FSH en achteruitgang in het testosteron (Dit kan komen door zoals moment van prikken/caffeine/etc??)
 
Pas op dat je niet te snel conclusies trekt. De testosteronspiegel is behoorlijk beweeglijk. Het hangt van veel zaken af: voeding, beweging, tijd van de dag etc. Consistent laten kijken naar dezelfde waardes en dan met een vaste interval is daarom wel zo zinvol. Je testo vind ik overigens inderdaad wel laag. Die van mij was ook 5 toen ik aan mn TRT begon.
 
Wat zijn de eenheden die bij die waarden horen? En dan doel ik vooral op de prolactine. Wat voor mij aan hormonale waarden nog ontbreekt is oestradiol.

Aan de hand van je bloedwaarden kun je duidelijk de diagnose van secundair hypogonadisme stellen. Bij dit soort gevallen wil je ook eigenlijk nog andere waarden weten die zouden kunnen duiden op een andere oorzaak van het hypogonadisme. Hiertoe worden in de regel de volgende waarden geprikt: totaal, LDL- en HDL-cholesterol, triglyceriden, glucose (nuchter), hematocriet, hemoglobine, MCV, BSE, leukocyten totaal en differentiatie, CK, ALT, AST, GGT, eGFR, albumine en als je dan toch prikt, PSA. Daarnaast zou een arts nog een redelijk uitgebreide anamnese moeten plegen (medicijn-, drugs- en alcoholgebruik, medische geschiedenis, problemen met gezichtsveld of reukvermogen, testiculair volume, etc.).
 
Wat zijn de eenheden die bij die waarden horen? En dan doel ik vooral op de prolactine. Wat voor mij aan hormonale waarden nog ontbreekt is oestradiol.

Aan de hand van je bloedwaarden kun je duidelijk de diagnose van secundair hypogonadisme stellen. Bij dit soort gevallen wil je ook eigenlijk nog andere waarden weten die zouden kunnen duiden op een andere oorzaak van het hypogonadisme. Hiertoe worden in de regel de volgende waarden geprikt: totaal, LDL- en HDL-cholesterol, triglyceriden, glucose (nuchter), hematocriet, hemoglobine, MCV, BSE, leukocyten totaal en differentiatie, CK, ALT, AST, GGT, eGFR, albumine en als je dan toch prikt, PSA. Daarnaast zou een arts nog een redelijk uitgebreide anamnese moeten plegen (medicijn-, drugs- en alcoholgebruik, medische geschiedenis, problemen met gezichtsveld of reukvermogen, testiculair volume, etc.).

Hierbij de volledige afbeeldingen die ik gekregen heb van het ziekenhuis, even daarbij... Het lijkt ook wel mijn internist mij beetje 'pest' tenminste deze houding straalt ze enorm hard uit. Ze blijft telkens maar zeggen 'Ik kan niks voor je betekenen' ze lijkt mij wel te straffen;p

Juli (2).JPG


Juli.JPG


September.JPG
 
Laatst bewerkt:
Pas op dat je niet te snel conclusies trekt. De testosteronspiegel is behoorlijk beweeglijk. Het hangt van veel zaken af: voeding, beweging, tijd van de dag etc. Consistent laten kijken naar dezelfde waardes en dan met een vaste interval is daarom wel zo zinvol. Je testo vind ik overigens inderdaad wel laag. Die van mij was ook 5 toen ik aan mn TRT begon.

-Dit snap ik helemaal, maar toen ik een belletje kreeg dat het voor de 3de keer na 2,5maand achteruitgang was i.p.v. vooruitgang werd ik best wel leip. Maar merk het ook gewoon aan mijn sexdrive, die gaat ook niet vooruit (helaas).
 
Hierbij de volledige afbeeldingen die ik gekregen heb van het ziekenhuis, even daarbij... Het lijkt ook wel mijn internist mij beetje 'pest' tenminste deze houding straalt ze enorm hard uit. Ze blijft telkens maar zeggen 'Ik kan niks voor je betekenen' ze lijkt mij wel te straffen;p

Misschien moet je de volgende keer een uur voor je afspraak een Kamagra innemen en je internist eens goed straffen op haar eigen bureau. Dat lijkt mij wel zo eerlijk!
 
Goed idee om iig veel korter te kuren dan als "standaard" wordt beschouwd wat mij betreft ;)
 
Misschien moet je de volgende keer een uur voor je afspraak een Kamagra innemen en je internist eens goed straffen op haar eigen bureau. Dat lijkt mij wel zo eerlijk!

Lijkt mij wel een mooie Qoute"Meneer heeft de Internist gedaan" in mijn digitaal zorgbestand;p

Galen 25 Clomid ED dan maar en ook maar voor de zekerheid HCG 250 EOD, HCG is daarbij ook helemaal niet schadelijk toch? Voor 4 weken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven