MuscleMeat

Pijnlijk

Bezoekers in dit topic

Tarzan020

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
11
Waardering
0
Sinds vorige week ben ik begonnen met het zetten van HGH.... Nu begin ik na het zetten van de spuit last te krijgen van de plek waar gespoten is. Tenminste: zo'n 20 uur daarna.
De spuit wordt gezet in buikstreek of in mijn bovenbeen (NIET intramusculair). Regelrecht uit de koelkast.
Alles is zeer goed gedesinfecteerd!
Na het zetten van de spuit gaat het prima. Geen pijn, geen verdikking o.i.d. Maar na ongeveer 20 uur begin ik last te krijgen. Het wordt gevoelig, een soort jeukende pijn. Na weer een aantal uur wordt het wat opgezwollen. Met name de huid wordt erg gevoelig en is geriirieerd. Er is geen verkleuring zichtbaar.
Na ongeveer 36 uur neemt het af, waarna het uiteindelijk verdwijnt....
Ik heb op verschillende plekken geinjecteerd, maar ik merk geen verschil.
Herkent iemand dit en kan me meer info geven?
Ik heb gezocht op het board maar kan er niets over vinden.

Thanks
Cheers
 
Welke HGH heb je ?
Volgens mij ben je 192 AA gevoeilig.
 
Zijn het rode zwellinkjes?
 
ja, niet heel erg duidelijk waarneembaar, maar wel enigzins licht gekleurd....
 
heb je een foto van de vialtjes?
 
overstappen op 191aa hgh want dit klinkt echt als 192aa sides.

hgh van gs, zijn dat de blue tops?

-rodge
 
heb geen foto maar zijn hetzelfde als op de foto die ik bij jouw profile zie.... blauw plastic dopje
 
overstappen op 191aa hgh want dit klinkt echt als 192aa sides.

hgh van gs, zijn dat de blue tops?

-rodge

hgh van gs/gg zijn idd blue tops
 
het is een soort jeuk-achtige pijn, die na een tijdje weer weg gaat...
Wat heb jij er aan gedaan?
 
Niks, ben er mee gestopt. Ik kan schijnbaar niet tegen 192aa.
 
zowel mijn vrouw als ik hadden er last van :(

-rodge
 
hoeft nix te zeggen over 191aa/192aa...grote kans dat je reageert op BA die in het water zit...zou zeggen probeer eens steriel water, grote kans dat het daarmee verholpen is...

Een andere oorzaak kan de conserveermiddelen in de HGH zijn...had hiero tijdje geleden al over gepost..weet ff niet zo snel de naam van deze conserveermiddel..

Stel dat je niet tegen 192aa kan ( je lichaam produceert dan specifieke anti-bodies hiertegen), dan blijft het voor mij een raadsel waarom dit lokaal te zien is als een rode bult...anti-bodies komen pas boven kritieke waarde na ongeveer een 1/2 jaar...Denk eigenlijk veel eerder dat dit verhaal is ontstaan in de 'oorlog' tussen de verschillende hgh fabrikanten..

GS schijnt trouwens getest te zijn op 191aa
 
Ik heb ander water geprobeerd.
 
Nee kraanwater ;)

Heb ook ba van apotheek geprobeerd.
 
ik gebruik altijd eigen/zelfde BW voor m'n hgh. dus eerst met m'n jino's en toen met de blue-tops, dus aan het water heeft het niet gelegen aangezien dat het zelfde was ook toen we weer terug gingen naar jino's.

de sides van de blue-tops kwamen bij mijn vrouw na ongeveer een week of 10-12 geloof ik en is toen op de jino's terug gegaan. ik zou de blue-tops op maken maar een week of wat later kwam de uitslag bij mij.

-rodge
 
hoeft nix te zeggen over 191aa/192aa...grote kans dat je reageert op BA die in het water zit...zou zeggen probeer eens steriel water, grote kans dat het daarmee verholpen is...

Een andere oorzaak kan de conserveermiddelen in de HGH zijn...had hiero tijdje geleden al over gepost..weet ff niet zo snel de naam van deze conserveermiddel..

Stel dat je niet tegen 192aa kan ( je lichaam produceert dan specifieke anti-bodies hiertegen), dan blijft het voor mij een raadsel waarom dit lokaal te zien is als een rode bult...anti-bodies komen pas boven kritieke waarde na ongeveer een 1/2 jaar...Denk eigenlijk veel eerder dat dit verhaal is ontstaan in de 'oorlog' tussen de verschillende hgh fabrikanten..

GS schijnt trouwens getest te zijn op 191aa

True!
 
Back
Naar boven