Fitness Seller

Pijnlijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wordt de werking van de HGH minder en is het schadelijk voor je lichaam als blijkt dat je die vlekken krijgt?
 
thanks
ik zal het morgen eens proberen en kijken wat voor uitwerking het heeft.
ik hou je op de hoogte



hoeft nix te zeggen over 191aa/192aa...grote kans dat je reageert op BA die in het water zit...zou zeggen probeer eens steriel water, grote kans dat het daarmee verholpen is...

Een andere oorzaak kan de conserveermiddelen in de HGH zijn...had hiero tijdje geleden al over gepost..weet ff niet zo snel de naam van deze conserveermiddel..

Stel dat je niet tegen 192aa kan ( je lichaam produceert dan specifieke anti-bodies hiertegen), dan blijft het voor mij een raadsel waarom dit lokaal te zien is als een rode bult...anti-bodies komen pas boven kritieke waarde na ongeveer een 1/2 jaar...Denk eigenlijk veel eerder dat dit verhaal is ontstaan in de 'oorlog' tussen de verschillende hgh fabrikanten..

GS schijnt trouwens getest te zijn op 191aa
 
hoeft nix te zeggen over 191aa/192aa...grote kans dat je reageert op BA die in het water zit...zou zeggen probeer eens steriel water, grote kans dat het daarmee verholpen is...

Een andere oorzaak kan de conserveermiddelen in de HGH zijn...had hiero tijdje geleden al over gepost..weet ff niet zo snel de naam van deze conserveermiddel..

Stel dat je niet tegen 192aa kan ( je lichaam produceert dan specifieke anti-bodies hiertegen), dan blijft het voor mij een raadsel waarom dit lokaal te zien is als een rode bult...anti-bodies komen pas boven kritieke waarde na ongeveer een 1/2 jaar...Denk eigenlijk veel eerder dat dit verhaal is ontstaan in de 'oorlog' tussen de verschillende hgh fabrikanten..

GS schijnt trouwens getest te zijn op 191aa

Ik ken nog een merk die volgens de test 191AA is (op de verpakking..maar waar de fabrikant toegeeft dat het 192AA is.
Niet dat het mij verder zou boeien ofzo.
 
klaas,
in mijn geval heb je gelijk,ik reageer sterk op ba water.Thanx.
 
Gekke vraag wellicht, maar waar is GS de afkorting van? NB. er zijn veel mensen die last krijgen van de chinese STH met GELE dop i.t.t. die met de blauwe dop. Anders wellicht van Golden Gear; positieve reacties!
 
Back
Naar boven