• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

pijnlijke bil

Bezoekers in dit topic

true life

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
ik heb een kuurtje van test-e en trenbolone 1x in de week test en 2x tren.
ik injecteer langzaam en met tren. heb ik totaal geen last maar telkens als ik test-e heb geinjecteerd heb ik 2 dagen erna ontzettend pijn in mijn bil weten jullie hoe dat komt en wat kan ik er aan doen

ik heb een kuurtje van test-e en trenbolone 1x in de week test en 2x trenbolone.
ik injecteer langzaam en met trenbolone. heb ik totaal geen last maar telkens als ik test-e heb geinjecteerd heb ik 2 dagen erna ontzettend pijn in mijn bil weten jullie hoe dat komt en wat kan ik er aan doen

Je kunt er bijna niks tegen doen, elke week wisselen van bil.

Paracetamol nemen, paar min. na je injectie goed masseren.
Verder gewoon pijnlijden.

Als je pas bent begonnen met je kuur, kan het zijn dat later in je kuur toch het pijn wegtrekt.

Dit kan ook.

Al moet ik er bij zeggen dat het ook kan zijn van niet en dat het een constante kan gaan worden :p

Heb je UG-spul trouwens ?

ja.. kan.. ik heb het nu ook.. terwijl ik het zelden merk met test e.

4ml in het pootje en na 3 dagen is het feest.. net manke nelis..

Ik denk dat de test niet goed opgelost is en als de olie geabsorbeerd is er kristallen achterblijven die je voelt..

het enige wat bij mij helpt is na het prikken (10 min.) een douche te nemen en heet water te laten stromen op de injectieplek(zeker 5.min.)

Tis wel opvallend hoe vaak er klachten zijn over serieuze pijn na UG-injecties he

Ik moet zeggen dat de quad waar ik 2 weken geleden in geïnjecteerd heb en waar ik toen halfdood van was nu nog steeds pijn doet als ik em stretch

Lijkt mij toch niet echt de bedoeling

maar hoe komt het dat ik wel van de test pijn heb en nie van de trenbolone of is da gewoon toevallig

ja.. kan.. ik heb het nu ook.. terwijl ik het zelden merk met test e.

4ml in het pootje en na 3 dagen is het feest.. net manke nelis..

Ik denk dat de test niet goed opgelost is en als de olie geabsorbeerd is er kristallen achterblijven die je voelt..

Als je uit je vial test uit hebt getrokken, kan je spuit ff opwarmen in je hand, totdat op lichaams temparatuur is, dat help ook een beetje.

ik heb een kuurtje van test-e en trenbolone 1x in de week test en 2x trenbolone.
ik injecteer langzaam en met trenbolone. heb ik totaal geen last maar telkens als ik test-e heb geinjecteerd heb ik 2 dagen erna ontzettend pijn in mijn bil weten jullie hoe dat komt en wat kan ik er aan doen

Vanwaar de Tren hoger dan de Test?

wat ook goed helpt is de vial even in boterhamzakje doen,
dan even tijdje onderdompelen in kopje met lauw tot warm water.

Dan word de substantie dunner waardoor de vloeistof eerder weg kan.
Werkt perfect. ;)

Eerste 2-3dagen voel je een lichte spierpijn in je bil,maar nix noemenswaardig. Tenzij je natuurlijk verkeerd prikt. Had ik bij mn 2e inject.
In mn linkerbil, kwam ook beetje bloed mee toen. Week gevoeld!

Maargoed zoals ik al aangaf, even onderdompelen :rolleyes:

Beste ff de trenbolone en test mengen bij elke inject. dus de test e niet afzonderlijk zetten..

Zet 4ml test e van GG per week heb geen centje pijn.

waarom heb ik er nog nooit last van gehad? Toen ik ontmaagd werd wel, deed het 2daagjes pijn. Maar als ik nu bv 1ml test prop + 1ml test e + 1ml trenbolone e + 1ml masteron zet heb ik niets van last.. Ook van gg..

10minuutjes de spuit in de magnetron tot het plastic goed gesmolten is en dan injecteren. :D

waarom heb ik er nog nooit last van gehad? Toen ik ontmaagd werd wel, deed het 2daagjes pijn. Maar als ik nu bv 1ml test prop + 1ml test e + 1ml trenbolone e + 1ml masteron zet heb ik niets van last.. Ook van gg..

Omdat niet iedereen er last van heeft ?:D

Ik moet de eerste klacht in deze aard met HG spul nog lezen dusss

ik snap het niet he, in de bil nergens lastvan, 1 keer in mijn been, kon drie dagen niet lopen, week geduurt voordat alles over was.

Heb er zelf ook last van op het moment.

Zet Test en Tren in men been en toch vrij gevoelig dag na het zetten.

Maar gaat wel weer over voor we groot en sterk zijn;)

Oud Topic: Er is al een tijdje geen reactie meer geweest.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is.
Back
Naar boven