MuscleMeat

Pijnlijke bovenarm

Bezoekers in dit topic

Gewoon wat lopen, krachttraining zit er dus helaas al vier maand niet in en ik mis het enorm. Voor de rest same shit everyday ;)

Stiekem jaloers op al het goeie nieuws in je log.
 
Straks komt dat wel weer en ga je waarschijnlijk weer snel naar je oude niveau! Wel echt klote dat je dus al zolang niet meer hebt kunnen trainen. Snap dat je dat enorm mist!
 
Ja ik heb er zoooveeel zin in !! En ik was echt goed bezig op dat moment... Maar positief blijven, het zal wel in orde komen! En dan knallen ofniedan
 
That's the spirit! :thumb::thumbs:
 
Het lijkt de goeie kant uit te gaan
Tot zover de update
 
Fijn man!

Tot zover de feedback.
 
Update voor al mijn volgers, ik bedoel Koppie: arts gisteren had er goeie hoop op dat de ontsteking in de pees verdwenen is, dus geen inspuitingen met ontstekingsremmer meer gehad, enkel nog een paar met spierontspanner in omdat alles nog wat stijf aanvoelt. Nu twee weken afwachten voor de volgende afspraak en om dan te kijken of het achter de rug is of toch nog niet helemaal... Ik hoop 1/3 weer aan de slag te kunnen, 1/5 ben ik al ingeschreven voor de spartacus run :D:D (ik daag het lot graag uit)
Fingers crossed
 
Update voor al mijn volgers, ik bedoel Koppie: arts gisteren had er goeie hoop op dat de ontsteking in de pees verdwenen is, dus geen inspuitingen met ontstekingsremmer meer gehad, enkel nog een paar met spierontspanner in omdat alles nog wat stijf aanvoelt. Nu twee weken afwachten voor de volgende afspraak en om dan te kijken of het achter de rug is of toch nog niet helemaal... Ik hoop 1/3 weer aan de slag te kunnen, 1/5 ben ik al ingeschreven voor de spartacus run :D:D (ik daag het lot graag uit)
Fingers crossed

Fijn dat het de goede kant opgaat! Maar je alweer inschrijven voor nog zo'n run? :eek::eek::eek:........serious???
 
:D
Dat was wel een heel fijne dag waarop je eens kan testen hoe fit je nu eigenlijk bent, vandaar. Een paar kanttekeningen: toen was het 19km, nu 10 km, toen stond ik de volgende dag al terug te deadliften, nu ga ik 1 of 2 weken rust inbouwen nadien zo nodig, toen had ik nog nooit zo'n blessure gehad, nu heb ik er ervaring mee ;) Komt goed, er deden zoveel mensen aan mee die minder fit zijn dan ik was en geen blessure opliepen... gewoon brute pech, te weinig rust nadien en te lang laten aanslepen...
 
Ok als jij het zegt......;). Ben je al wel iets begonnen met trainen? Of echt wachten tot 1/3?
 
Dat ik het zeg is geen garantie maar goed :) Nu eerst zien dat ik terug trainingen kan verwerken zonder problemen, die run staat op het programma maar first things first.
Nee ik train dus nog niet, volgende controle is op 20/2. Eerst afwachten hoe de toestand dan is en wat de arts zegt. Tot zolang enkel wat lopen om die conditie te onderhouden.
 
Af en toe wat squats... Indien je je biceps niet mag gebruiken kan je niet zo veel meer doen in een homegym waar geen legpress of andere apparaten staan ;) En ja begint stilaan te frustreren na twee maanden

pics or it didn't happen :p

It didn't happen :treuren:
Dat is inderdaad brute pech man. Gelukkig heb je je gevoel voor humor niet verloren.
Doe voorzichtig met die obstacle run, zeker je lichaam over een muur trekken en zo is natuurlijk keizwaar voor de biceps! (en niet verstandig)
 
Maar wel cool :D
 
Back
Naar boven