zero._.
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 24%
Ik heb gisteren 1ml test e250 gespoten, ik vond hem al gevoelig en twijfelde of ik wel diep genoeg was gegaan, nu een dag later erg veel pijn. Na paar verjaardagen achter de rug te hebben en eigenlijk mijn arm niet meer te kunnen bewegen (behalve met pijn) kom ik thuis en kijk ik, een hele harde bult erg gevoelig niet verkleurd of iets maar vanmorgen zat het er nog niet. (domme is ik was net paar dagen ziek en na een dag beter te voelen dacht ik gelijk ik ga volop en ga weer werk,gym,test etc etc) nu kom ik thuis begin ik mij eig ook niet zo erg lekker te voelen, koortsig (ik was net een week ziek van koorts) nou kan het zo zijn dat er opeens op de 1 of andere manier bacteriën in mijn potje zijn. Heb gedoucht voor het spuiten naald schoon gemaakt etc dus kan daar echt niet aan liggen.
Maar de pijn word erger en ik voel me weer ziek wel drink ik 2 pils op de eerste verjaardag en begon mij bijna direct daarna zielig te voelen.
Wat denken jullie? Ik ben aan het overwegen om naar de huisartsenpost te gaan
Maar de pijn word erger en ik voel me weer ziek wel drink ik 2 pils op de eerste verjaardag en begon mij bijna direct daarna zielig te voelen.
Wat denken jullie? Ik ben aan het overwegen om naar de huisartsenpost te gaan