MuscleMeat

pijnlijke injecties

Bezoekers in dit topic

malla

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2015
Berichten
45
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
hallo,

ik ga nu de 3e week van mn 1e kuurtje in en heb erg veel last van pijn na het injecteren.
ik neem 2x per week 1ml sustanon a 300mg(en daarnaast 60mg anavar), maar begin me af te vragen of het allemaal wel de moeite waard is.
de allereerste injectie heb ik een week lang een opgezwollen been gehad en nauwelijks kunnen lopen (eigenlijk niet) laat staan squaten.
zelf op het bankje komen om benchpresses te doen was lastig.
had het gevoel of ik een ongelovelijk harde trap erop had gekregen en ook nog eens wondroos opgelopen.
naar de arts geweest, die vertelde me dat het allemaal wel zou herstellen en anti-biotica mee gehad tegen de wondroos.
omdat ik de eerste injectie(samen met ervaren AAS gebruiker) nogal nerveus was en wat wild deed met de naald dacht ik dat het hierdoor kwam
en dus 3 dagen later het andere been maar geprobeerd(die ik door een verpleegkunde heb laten zetten), volgende dag in de loop van de dag kwam de pijn weer opzetten.
deze keer zelfde verhaal alleen gelukkig wel in mindere mate, beide benen zijn inmiddels hersteld.
en heb besloten om langere naalden (40mm) te kopen en de billen maar eens te proberen, inpricipe weer het zelfde, kreeg een pijnlijke zwelling op mn bil die ongeveer 5 dagen aanhield.
nu de laaste injectie afgelopen donderdag in het zelfde been als de eerste injectie gezet en weer dezelfde pijn, danwel weer in mindere mate maar pijnlijk genoeg om
me af te vragen hoe ik nu verder moet...

met injecteren ga ik als volg te werk;
ik ga ontspannen zitten met mn been gestrekt
haal 1ml op met grote naald, vervang deze voor .8x40 en verwijder alle lucht en laat een druppel over de naald lopen.
ik ontsmet de te injecteren plek(zet mn duim in mn lies en wijs mn wijsvinger iets naar buiten om de plek te bepalen).
houd de huid strak.
houd de naald als een pen vast en lood recht boven de injectieplek en druk hem er gelijdelijk tot het diepste in.
aspireren, en langszaam injecteren, ong. 10sec voor 1ml. half minuutje wachten en daarna in 1 snelle beweging er weer uit.
daarna stukje lopen, niet inmasseren

kan iemand me vertellen waar het aan het kan liggen? is het misschien mijn lichaam die extra gevoelig is? is het misschien de sust die pijnlijker is als andere middelen?
doe ik toch met injecteren zelf nog iets verkeerd? combinatie van alles?

en wat zou ik het beste kunnen doen, ben eigenlijk nog niet zo van plan mn kuurtje op te geven.
zijn er meer mensen die hier last van hebben? is het zo dat als je vaker op dezelfde plek hebt geinjecteerd je spier meer gaat wennen en de pijn minder word?
heeft het zin om de dosis te verlagen? bijv. 2x pw .5ml? (dan maar iets minder kracht en massa)

is het een idee om over te gaan op test e, is dit een minder pijnlijke stof?
zou dit in mn kuur passen, na 2weken van sust naar test e overstappen?

of zal ik toch maar stoppen? wil de knoop iig snel doorhakken voormezelf en hoop op ervaringen en tips van mensen die dit herkennen of goeie ideeen hebben
hoe ik het allemaal wat minder pijnlijk kan maken en dus ook leuk kan houden.

alvast bedankt, groeten.
 
Kan je de exacte plek uitleggen waar je je naald in steekt? En niet komen met "in m'n quad" want zo ver was ik al :P
 
Kan je de exacte plek uitleggen waar je je naald in steekt? En niet komen met "in m'n quad" want zo ver was ik al :P
als ik rechts injecteer leg ik dus de duim van mn rechter hand in lies, waar mn pik begint zeg maar, hand plat op mn been, wijsvinger iets naar buiten. en dan dus waar het topje van mn wijsvinger eindigt.
in mn bil, ergens in het bovenste buitenste quadrand, is nogal lastig op zelf te zien allemaal.
 
Kan allerhande oorzaken hebben, maar ik gok dat je gevoelig bent voor dit specifieke merk en de verhouding van de oplosmiddelen die ze gebruiken.

De eerste inject zijn altijd wat pijnlijk, maar met elke inject zou het toch minder moeten worden.

Ik zou even een ander merk proberen en ja sust kan pijnlijker zijn dan test-e, dus dat kun je dan ook meteen doen.
 
Ik zou even een ander merk proberen en ja sust kan pijnlijker zijn dan test-e, dus dat kun je dan ook meteen doen.
dus overstappen naar test e kan goed doen tegen pijn? hoe zal het mn kuur beinvloeden?
 
je been moet gewoon wennen aan de shit die je erin spuit, ik had na week 5 nergens meer last van, rondjes lopen na het injecteren vind ik zelf ook arelaxed dus blijf lekker zitten voor uurtje.
ik had m'n eerste inject gelijk 3ml in me rechterquad geharkt (dacht die pijn zal wel meevallen). spijt spijt spijt
 
0,8x40mm...heb je zulke dikke benen? 0,6x 30mm is ook goed.
 
Kan allerhande oorzaken hebben, maar ik gok dat je gevoelig bent voor dit specifieke merk en de verhouding van de oplosmiddelen die ze gebruiken.

De eerste inject zijn altijd wat pijnlijk, maar met elke inject zou het toch minder moeten worden.

Ik zou even een ander merk proberen en ja sust kan pijnlijker zijn dan test-e, dus dat kun je dan ook meteen doen.
idd even een ander merk proberen heb het zelf ook bij een merk
 
Probeer eens in je glutes, je hebt er toch al de naalden voor. Glutes hebben veel mensen toch wel wat minder last van dan quads, vooral als je de beentjes nog moet trainen.
 
Bij sommige merken heb ik ook altijd enorme pip. Kwestie van je ideale merk te vinden waar je geen pip mee krijgt. Glutes is het veiligste en dan is 0.6x30 voldoende als geen vette reet hebt. Heb je soms up als sustanon?
 
Bij sommige merken heb ik ook altijd enorme pip. Kwestie van je ideale merk te vinden waar je geen pip mee krijgt. Glutes is het veiligste en dan is 0.6x30 voldoende als geen vette reet hebt. Heb je soms up als sustanon?

ja die heb ik idd. zit al te twijfelen om v ander lab te halen en dan gelijk overstappen n test e. is immers maar 1x pw injecteren en volgens sommige is test e opzich al minder pijnlijk
 
zijn er bezwaren om na 2weken sust over te stappen naar test e? gelijk ander merk ook
wat voor gevolgen kan dit voor mn kuur hebben?
 
ja die heb ik idd. zit al te twijfelen om v ander lab te halen en dan gelijk overstappen n test e. is immers maar 1x pw injecteren en volgens sommige is test e opzich al minder pijnlijk
Up heeft olie die bij mij zeer pip gevoelig is, maakt niet uit welke as er inzit, altijd pip. Overschakelen kan, geen probleem.
 
Up heeft olie die bij mij zeer pip gevoelig is, maakt niet uit welke as er inzit, altijd pip. Overschakelen kan, geen probleem.
ok. denk dat ik toch maar naar test e van ander lab ga dan. kijken of het verschil maakt.
waar staat pip precies voor trouwens?
 
Voor die dikke bult op je been.
 
Back
Naar boven