AndroidHealthClinic

pijnlijke knobbel in lies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jwan

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
2.823
Waardering
1
Stond net onder de douche en voelde in mijn lies een pijnlijke knobbel.
Het is een kleine knobbel(0,5 cm) ter hoogte van bovenkant penis en dan in de lies...
Hij is vrij hard en lijkt op mijn spier of pees te liggen

Wat kan dat zijn? Iemand al eens gehad?

Ben trouwens aan het kuren met test/tren/mast maar hoop dat het daar niet van is!
 
lymfeklieren

..
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het lymfe klieren zijn die opgezet zijn. Die zetten op en kunnen dan pijnlijk zijn als er een ontsteking in het lichaam is. Via het lymfe stelsel worden dode witte bloedcellen afgevoerd.
Je kan het een week aanzien en als je er dan nog last van hebt dan zou ik als ik jou was even langs je huisarts gaan.
gr Dennis

Ik heb toevallig een week geleden een flinke ontsteking gehad inclusief koorts dus dat was een beste.

Zou ik die dan links ook niet moeten hebben?
 
Ik heb toevallig een week geleden een flinke ontsteking gehad inclusief koorts dus dat was een beste.

Zou ik die dan links ook niet moeten hebben?



Nee dat hoeft niet zo te zijn.

Ik zou er meteen even mee naar je huisarts gaan! Dat is mi het beste en aagenzien je er zelf ook een beetje zorgen over maakt zou ik dat maar doen.
 
ik zou als ik jou was ook meteen naar de huisarts gaan..knobbel in je lies kan ook wat anders zijn namelijk...niet om je bang te maken maar goed..beter het zekere voor het onzekere
 
Ik moet Leeman gelijk geven. Ik zou ook naar de dokter gaan en een punctie laten nemen of toch laten onderzoeken. Het kan niks zijn maar het kan ook wat heel anders zijn. Ik hoop natuurlijk niet dat het erg.
Maar laat ons weten als je er meer over weet of eventueel weg gegaan is.
 
precies voor de zekerheid even langs de dokter.
die knobbeltjes zijn trouwens heel normaal die voel je ook onder je kaak enzo
het kan ook pijn elders zijn die naar je lies uitstraald.
 
shutter heeft ook weer een punt. Die lymfe klieren voel je zo ie zo zitten! En vooral als je wat ziek begint te worden zwellen ze wat op.
maar neem het zekere voor het onzekere ga ff langs de HA!

Laat ons wat weten he kerel!
 
Wilde eigenlijk vandaag gaan maar de pijn is ver afgenomen dus ik denk dat hij aan het herstellen is...
 
Dat is goed om te horen!! :D
Je kan nooit voorzichtig genoeg zijn natuurlijk.
 
ben vandaag metzelfde probleem naar huisarts geweest alleen die van mij zat aan het begin van de lies boven kant....dat was wel een lymfoon.
moet uitzich zelf weer overgaan zei die..
 
als het terug komt of erger word zou ik toch naar de dokter gaan
 
ben vandaag metzelfde probleem naar huisarts geweest alleen die van mij zat aan het begin van de lies boven kant....dat was wel een lymfoon.
moet uitzich zelf weer overgaan zei die..

Bij mij is ie helemaal weg!

Wat was de oorzaak volgens de dokter??
 
:) hoe weet je eigenlijk dat een klier ontstoken is of niet? Ik bedoel als je er bijna nooit aanvoelt, dan kan je eigenlijk toch niet weten of ie dikker geworden is of niet?
 
precies voor de zekerheid even langs de dokter.
die knobbeltjes zijn trouwens heel normaal die voel je ook onder je kaak enzo
het kan ook pijn elders zijn die naar je lies uitstraald.


ja ik heb ook onder mn kaaklijn..wat is dat jo :P vraag het me al 5 jaar af ofzo ???
 
:) hoe weet je eigenlijk dat een klier ontstoken is of niet? Ik bedoel als je er bijna nooit aanvoelt, dan kan je eigenlijk toch niet weten of ie dikker geworden is of niet?

Doet ook pijn ;). Je voelt het verschil wel hoor.
 
je meot ff iets testen je moet ff op je hand blazen als de bult in je lies op zwelt heb je eem lies breuk.

lies breuk onstaat vaak door te zwaar tillen.
 
ja ik heb ook onder mn kaaklijn..wat is dat jo :P vraag het me al 5 jaar af ofzo ???

haah ik heb dat ook.
dat zijn klieren die vaak op zwellen ik heb het altijd als ik het warm heb.
 
Heb dit toevalig ook voor nu, ging te diep bij het squaten op de smit
dag ernaa dacht ik dat mijn ballen aan het krimpen waren snel Hcg gestoken toen zag ik een knobbel op mijn lies zit er een week op maar het doet niet meer zo pijn :D

edit:het zit bij me 5cm onder mijn ballen echt op mijn lies
 
Laatst bewerkt:
Kan ook een hernia zijn. Zou sowieso naar de dokter gaan omdat je zegt dat het ook pijn doet.
 
Back
Naar boven