MuscleMeat

Pijnlijke onderrug na training/deadlift

Bezoekers in dit topic

Lightner11

Cool Novice
Lid geworden
4 apr 2011
Berichten
85
Waardering
4
Lengte
1m89
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

sinds 2 weken heb ik erg last van mijn onderrug. afgelopen vrijdag probeerde ik te deadliften maar bij 60 kilo kreeg ik een vaag gevoel in mijn onderrug. niet echt mijn onderrug maar nog maar daaronder eigenlijk, bij mijn stuitje. dit blokkeerd echt een lekkere training. zeker de dag erna kan ik amper voorover bukken (gaat wel, maar voelt niet goed).

Iemand die hier ervaring mee heeft? Vanaf afgelopen vrijdag tot gisteren had ik niet meer getraint, en heb wel het idee dat het toen iets minder was. zijn er 'oefeningen' om mijn rug te ontspannen?

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

Wat ik mij afvraag is: kan ik ook een net fysiek bereiken zonder te deadliften/squatten? Ben echt even ontmoedigd nu, omdat dit niet meer lukt..

ben momenteel aan het cutten dus maakt dat wss toch niet zoveel uit (doe genoeg andere oefeningen). maar als ik straks weer ga bulken..
 
ik deadlift en squat ook niet, moet kunnen dus...

en even zeker niet vooroverbuigen, paar zakken ijs eronder (10 minuten als je weinig spek hebt en 20 minuten als je evenveel spek als mij hebt...:()
stuk of 4 x per dag
 
zijn er 'oefeningen' om mijn rug te ontspannen?

[Link niet meer beschikbaar]

En als het beter gaat de haas houding en die vloeiend laten overgaan in de cobra houding

Shashaungasana - de


[Link niet meer beschikbaar]

Bhujaungasana - de


[Link niet meer beschikbaar]


En voordat je weer gaat deadliften, pak een LEGE stang en laat je vorm controleren door iemand die er verstand van heeft en pak daarna iets van 30 kilo en laat hem weer checken. Doe dit pas als je hersteld bent!
 
Back
Naar boven