AndroidHealthClinic

Pijnlijke rechter bil en voelt alsof er een ei in zit

Bezoekers in dit topic

Juutje071200

Novice
Lid geworden
9 sep 2021
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
75kg
Vetpercentage
5%
Hallo allemaal,

Heb afgelopen zondag eerste kuur in m'n kont geïnjecteerd test E 1ML en slik dagelijks 2 pillen Dianabol nou heb ik bij t prikken nergens last van gehad echter dag ernaar dikke spierpijn en liep mank etc kon moeilijk bewegen nu (4 dagen verder) gaat het iets beter maar ik zie dat m'n rechter bil waar de injectie is ingegaan wat groter is als m'n linker bil. Ik heb veel gelezen maar wil het toch even zeker weten of ik me zorgen moet maken of dat ik gewoon effe moet doorbijten. Groet
 
Wacht ander advies ook nog even af, maar zolang je geen koorts hebt en niet echt ziek bent, is er waarschijnlijk geen probleem.
Bij mijn eerste kuur kon ik een tijdje na een inject soms zelfs de auto moeilijk uitstappen.
 
Kan gebeuren, zou het gewoon ff de tijd geven. Als het vaker gebeurt van merk veranderen.

Als de bult rood en heet wordt en flink gaat bonzen kan je het beste naar een huisarts gaan voor wat antibiotica
 
Wacht ander advies ook nog even af, maar zolang je geen koorts hebt en niet echt ziek bent, is er waarschijnlijk geen probleem.
Bij mijn eerste kuur kon ik een tijdje na een inject soms zelfs de auto moeilijk uitstappen.
Ja tis nu al n stuk minder en als k paracetamol neem voel k amper wat maarja toch altijd voor de zekerheid natuurlijk en koorts heb k niet had eerste dag wel verhoging maar is nu ook weg dusja en ik denk als t erg was dat k nu al of dood was of allang bij ziekenhuis was🤣
 
Kan gebeuren, zou het gewoon ff de tijd geven. Als het vaker gebeurt van merk veranderen.

Als de bult rood en heet wordt en flink gaat bonzen kan je het beste naar een huisarts gaan voor wat antibiotica
Ja precies als k veel beweeg dan kan k de hele spier ook makkelijker bewegen dus ook spierpijn denk ik en is eerste keer en lichaam moet ook aan die stoffen natuurlijk wennen denk ik
 
Dankjewel voor snelle reacties ❤️💯
 
Volgende keer inmasseren na het injecteren of eventueel over 2 x 0,5 ml spreiden. Vloeistof iets verwarmen kan ook helpen.
 
Volgende keer inmasseren na het injecteren of eventueel over 2 x 0,5 ml spreiden. Vloeistof iets verwarmen kan ook helpen.
Verwarmen? Leg uit haha alsjeblieft en 2x 0,5ml en dan rechter bil en linker of zelfde plek?
 
Verwarmen? Leg uit haha alsjeblieft en 2x 0,5ml en dan rechter bil en linker of zelfde plek?
Zelf geen ervaring met verwarmen (want nooit last), maar check hier even:
Eau-bain-marie.

Mijn voorkeur heeft het om 2x p/w te prikken en injectiespots te wisselen. Je glutes zijn trouwens groot genoeg om niet iedere keer op dezelfde plek te injecteren, zelf wissel ik tussen linker- en rechterquad.
 
Ja precies dankjewel 👍
 
Had hier zelf ook last van na me eerste injectie, liep ook mank of kon amper op me kont zitten. Daarna nooit last meer van gehad
 
Had hier zelf ook last van na me eerste injectie, liep ook mank of kon amper op me kont zitten. Daarna nooit last meer van gehad
Ohh ging vanzelf weer weg? Duurde wel even of niet? Denk zelf tijdelijke ontsteking
 
Kan gebeuren.
Ik zou wel ibuprofen in plaats van paracetamol nemen omdat dat ook een ontstekingsremmer is. Mocht het toch een ontsteking zijn, dan kan het voorkomen dat je antibiotica nodig hebt.
 
Is normaal bruutje, die sars frontload pip voel ik ook nog altijd na 3 weken
 
PIP en virgin muscle haha.. Wat je ook kan doen is na het injecteren een warme kruik op leggen. Hielp bij mij iig veel.
 
Back
Naar boven