XXL Nutrition

pijnlijke schouders met borst oefeningen.

Bezoekers in dit topic

Sliijmbeursontsteking: Rond de gewrichten zitten slijmbeurzen. Bij veel herhalende bewegingen kunnen deze ontstoken raken. Overbelasting is vaak een oorzaak van een slijmbeursontsteking, maar ook onderbelasting kan een ontsteking veroorzaken. Dit kan het geval zijn bij het trainen van nieuwe, onnatuurlijke, bewegingen, maar ook bij een plotselinge, grote verhoging van de trainingsintensiteit of omvang waarbij er meer druk ontstaat op een slijmbeurs. Veranderingen in de techniek kan ook een oorzaak zijn..,,
 
OK net 2 weken weg geweest (mallorca) genieten van de zon.

Er was geen sportschool maar wel wat proberen bij te houden met de statische oefeningen/middelen die ik had.

Gister weer ff getraint vooral schuin borst met dumbbells flyes met cables en wat vaste apparaten..

Nu moet ik zeggen dat dit wel even goed is geweest die 2 weken (rust).
Ik had schuin dumbbells 50kilo per kant 3x10 en had geen last van mijn schouders pas bij mijn 4e en laatste oefening kwam en voelde ik wat in verte, maar heb er voor zover geen last van...,maar nu maar hopen dat dat ook zo blijft.

Als het een ontsteking is geweest kan het over zijn maar,als het overbelasting is geweest kan het genoeg aan rust hebben gehad en is het wat anders geweest was/is dan zal ik het wel terug krijgen.

Als er weer regelmatig belast word zal het wel gemerkt worden.
 
Die twee weken rust kan je zeker goed hebben gedaan.
ik zou wel weer rustig beginnen nu en niet gelijk max gaan.. Dan heb je het misschien zo weer;)

sccs
 
Idd een beetje voorbarig geweest, vandaag ff bankdrukken enzenz maar met flyes begon t weer en moest ik staken want, de (pijn) was weer terug.

maar met kabels bijv heb ik geen of minder last het is ook idd. welke oefenig ik pak...

maar jah..
 
Dan zou ik de oefeningen pakken, waar je geen last van hebt en over een tijdje licht beginnen met de andere. Zo kan je schouder weer wennen een de training.

sccs
 
precies...thanx.

we gaan wat proberen...
 
Back
Naar boven