AndroidHealthClinic

pijnstillers nemen voor trainen?

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Hoorde van iemand dat dit moest zorgen dat je harder kunt trainen omdat je geen pijn voelt...

Maar schijnt wel dat het de aanmaak van Prolactines remt en dit dus je herstel niet ten goede komt..
En de Prolactines zorgen voor zijn beurt ook werk op de aanmaak van hormonen, dus als het niet goed werkt ...minder hormoonaanmaak..

DUs iemand ervaring hiermee?

Maakt de werking van de Prolactines echt veel uit bij de spiergroei?
 
Pijn is een gezonde waarschuwing voor gevaar dat komen gaat.
Maak een wijze beslissing zou ik zeggen...
 
Nog een pijnstillertje iemand?

http://jcem.endojournals.org/cgi/content/abstract/86/10/5067

"These results suggest that ibuprofen and acetaminophen have a comparable effect on suppressing the normal increase in PGF2 in human skeletal muscle after eccentric resistance exercise, which may profoundly influence the anabolic response of muscle to this form of exercise"

(heb ik geloof ik al eens eerder gepost ? )

-----------------
http://ajpendo.physiology.org/cgi/c...ored_search=&FIRSTINDEX=0&journalcode=ajpendo



These results suggest that over-the-counter doses of both ibuprofen and acetaminophen suppress the protein synthesis response in skeletal muscle after
eccentric resistance exercise.
 
Laatst bewerkt:
wiihaaa, iemand nog een beetje ibuprofen? :D
 
Als het gaat om verminderen van spierpijn, valt dit voorzichtig te overwegen. Maar is het niet melkzuur waar je het over hebt? Is het de pijn van dit die je wil uitschakelen? Dan is het niet een pijnstiller die je nodig hebt. Echter wanneer het gaat om aanhechtingen en gewrichten? Vergeet het man! Als je een pijnstiller neemt hiertegen, zal je de pijn niet meer voelen, die een waarschuwing is dat je moet ophouden. Of je loopt regelrecht op een blessure af!
Vele profs gebruiken NUBAIN. Een gevaarlijk goedje dat verslavend is.
Ook bepaalde pijnstillers die hier courant gebruikt worden zijn verslavend.
Ook wordt er wel eens verkeerdelijk naar pijnstillers gegrepen en is het een ontstekingsremmer die nodig is. Pijnstillers genezen geen blessures en pakken de oorzaak niet aan.
 
Caffeine schijnt ook te helpen, tegen de "pijn" tijdens het trainen
 
Wat ik zelf wel merk is dat als ik voor ik pijnstillers op heb voor het trainen (paracod voor hoofdpijn) dat je inderdaad minder voelt bij je spieren, maar er harder door trainen niet. Je spieren kunnen gewoon aan wat ze aankunnen, tenminste zo ervaar ik het :)

Dus pijnstillers helpen voor mij niet, kan zelfs ook tegenwerken omdat de concentratie veel lager ligt dan wanneer je geen pijnstillers neemt.
 
Ik gebruik af en toe dus wel een pijnstiller. Puur alleen als ik dus ergens last van heb en het id heb dat het mn training kan schaden. Ik vind het ideaal...en het spierafbrekende aspect is naar mijn id minder dat het voordeel dat je eruit haalt. Idd niet te vaak gebruiken. Het ligt gewoon standaard in mn sporttas...joint-protect, bromelaine...en pijnstillers.

En collega van me heeft een kennis (HUGE!!) die gebruikte voor zijn training echt een 20-30tal aspirines... en geloof me, die gozer was echt groot!
 
Originally posted by Robin
En collega van me heeft een kennis (HUGE!!) die gebruikte voor zijn training echt een 20-30tal aspirines... en geloof me, die gozer was echt groot!

Gebruikte? Was echt groot? Is deze nu overleden aan een teveel aan witte bloed lichaampjes? Ik slik nooit iets.. Geen pijnstillers.. Geen aspirines, als ik hoofdpijn heb gaat het vanzelf wel eens over :D
 
Wees een vent en leer leven met die "pijn".
 
Originally posted by arievh


Gebruikte? Was echt groot? Is deze nu overleden aan een teveel aan witte bloed lichaampjes? Ik slik nooit iets.. Geen pijnstillers.. Geen aspirines, als ik hoofdpijn heb gaat het vanzelf wel eens over :D

Krijg maaris een goede migraine aanval, dan mogen ze de messen bij me weghalen anders snij ik me strot door om van de pijn af te zijn. owjah, met je kop tegen de muur slaan helpt ook, geeft andere pijn, voor de afwisseling..
 
Back
Naar boven