Fitness Seller

pikken op de sportschool

Bezoekers in dit topic

Nee,vind het gewoon niet kunnen.Heb ook altijd mijn tas gewoon in de kleedkamer,geen zin om het in een kluisje te doen.
 
Nee ik steel niks waarom zou ik.

Ik dacht eerst dat dit topic over piemols zou gaan.
 
Eiwitshakes, creatine,liquid fatburners,etc(bespaart een hoop euries)

Zelf heeft een iemand een mooie t-shirt van mij meegenomen, kk dieven
 
Eiwitshakes, creatine,liquid fatburners,etc(bespaart een hoop euries)

Zelf heeft een iemand een mooie t-shirt van mij meegenomen, kk dieven

die zie je vast wel weer op het eerst volgende familie feestje :roflol:
 
ik neem elke keer een schijf van 20kg mee

binnenkort open ik mijn eigen sportschool
 
ik jat vrouwen bij de spinningclass die verpats ik meteen in roemenie
 
Maar eh, als je bij een leuke gym traint...waarom zou je er dan gaan jatten?
 
Nope, nog nooit. De eigenaar zelf zorgt nog het meest voor de verdwijning van de spullen. Deadlift matjes weg, shitload aan schijven is plots weg, supported row machine is in rook opgegaan etc.
 
Nope, nog nooit. De eigenaar zelf zorgt nog het meest voor de verdwijning van de spullen. Deadlift matjes weg, shitload aan schijven is plots weg, supported row machine is in rook opgegaan etc.
Hans kazan?
 
Eerlijk gezegd vind ik het erg sneu als je van je sportschool gaat jatten. Die paar euro voor sluitringen ofzo. Lijkt mij de moeite en het schaden van je eer niet waard.
 
Nope, nog nooit. De eigenaar zelf zorgt nog het meest voor de verdwijning van de spullen. Deadlift matjes weg, shitload aan schijven is plots weg, supported row machine is in rook opgegaan etc.

Vreemd genoeg mag hij doen met die spullen wat hij wilt, hij is immers de eigenaar?
 
nope.
soms "leen" ik ff een deo spuit van iemand anders, maar leg altijd weer netjes terug.
 
Slipjes van vrouwen steel ik!
 
Back
Naar boven